Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Hei! lurer på om noen ser noen barn på oss? evt. når å hvor mange? hva med kjærligheten? meg120390 han230290 håper på svar fra noen der ute:)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Fikk opp fargen blå (gutt) før jeg åpnet tråden. Og katt??
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Ser du noe mere? når evt? ja, har en katt å 4 kattunger ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå