Gå til innhold

Smågutter med rødt hår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir de oftere mobbet enn andre??? Vet at det sikkert er et dumt spørsmål, men min lille gutt får sannsynligvis rødt hår, og jeg har litt vondt av han. Jeg synes at han er versens søteste, men jeg er jo mammaen...

 

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gutten min på 5 år har rødt hår...Ingen har kommentert det iallefall , utenom noen voksne som syns det er sååååå fint med rødt hår;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer an på så mye, mye mer enn bare hårfarge e.l., om noen ender opp som mobbeoffer eller ikke....!!

 

Det er da flust av overvektige som ikke blir mobbet, og jeg tør påstå at flertallet av folk med briller ikke blir slått og kalt "brillejesus" på daglig basis - det kommer mye mer an på personlighet enn på sånne enkeltstående og overfladiske greier.

 

Hvis gutten din blir innesluttet og sjenert og sosialt keitete, kan det jo hende at det røde håret blir en "kanal" for en mobbing som ville ha skjedd uansett, hvis du skjønner hva jeg mener. Men dette kan du virkelig ikke gå og bekymre deg over.

 

Vårt sjarmtroll har også rødlige lokker (8 mnd gammel), og jeg gidder ihvertfall ikke å kaste bort energi på å grue meg til noen _kanskje_ skal erte ham for det.

 

(Rødt hår er best!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjellige grader av rødt hår.. alle rødfarger vekker ikke like mye oppmerksomhet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...