Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 (fullfør setningen).... Min svigerinne er fantastisk:) Stiller opp for de rundt seg, bryr seg og er rett og slett god tvers igjennom... Hvordan er din svigerinne? .o)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Har mange jeg... Hun som er gift med eldste bror til mannen min er helt ok. Ganske forskjellig fra meg, men omsorgsfull, glad i barn og koselig å være sammen med. Hun som er gift med yngste bror til manen min er helt håpløs, dum som et brød, dominerende og slitsom være sammen med. Kan bare takles i små doser, sitter bare å skryter av hvor mange venner hun har på facebook o.l. Hun som er samboer med broren min er helt super, koselig, omgjengelig, lett å prate med. Føler seg automatisk vel sammen med henne og hun er utrolig flink til å stille opp for familie, venner, besteforeldre osv. Et overskuddsmenneske som er likt av alle.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 Min svigerinne er lite selvstendig, men ellers veldig koselig.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Min svigerinne er: billig, dum som et knekkebrød, dømmende, frekk, og stiller aldri opp samtidig som hun forventer at andre skal stille opp for henne! (min sambos søster) Min svigerinne er: Grei, smart, kanskje litt for smart for meg, positiv, omgjengelig, men veldig forskjellig fra meg. (min yngste brors nye samboer) Min svigerinne er: Slitsom, frekk, vanskelig, ikke den skarpeste kniven i skuffen, høylydt, mangler filter på hva man kan si til andre, snill, ønsker å stille opp, men kan bare takles i små doser! (min eldste brors kone)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #8 Skrevet 18. juli 2011 Min eldstebrors samboer er ei super jente. Min yngste brors samboer er vel ei ok jente hun også, skulle bare ønske hun tok bedre vare på seg selv, ble sunnere og rørte seg mere, hun er jo ekstremt overvektig. Min manns søster er vel bare spesiell, enkelt og greit. Lov å være det også.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #9 Skrevet 18. juli 2011 Ei sjalu, bortskjemt og falsk drittkjerring.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #11 Skrevet 18. juli 2011 Er nervøse, stressede, dramaqueens som søker oppmerksomhet i alle former. Stakkars
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #12 Skrevet 18. juli 2011 en frik, liker henne ikke i det hele tatt. Sånn type legger opp hele livet mitt etter horoskopet. Alt som er alternativt er bra og la oss slå ann en prat med hunden.
Tante Blås Squaw Skrevet 18. juli 2011 #13 Skrevet 18. juli 2011 Min svigerinne er fast bestemt på at hun ikke vil ha egne barn, hun jobber mye og studerer knallhardt, har verdens søteste kjæreste og er ekstremt kilen.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #14 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har 3 svigerinner+ en "liksom-svigerinne" (stesøsteren til mannen min). -Min svigerinne er skjønn, snill og god! -Min svigerinne er bestemt og sjefete (spesielt over sin stakkars mann).Hun har i tillegg alltid rett... -Min svigerinne er tøff, snill og sprek! -Min "svigerinne" er... spesiell, men veldig snill:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå