Gå til innhold

Hvor mange kr har du på konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hvor mange kr har du å rutte med frem til neste lønning og når er neste lønning? Jeg har 24 000kr, får lønning på onsdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lønnskonto: 12500,-

Regningskonto: 79000,-

Sparekonto: 530000,-

Skrevet

Jeg har vel noe det samme, om jeg legger sammen alle kontoene. Det blir mer i morgen eller onsdag ;)

Skrevet

wow ja du lå jo fint ann.hehe. Hvor gammel er du? :o)

hi

Skrevet

Jeg er 32 år og har spart ganske lenge;)

18:27

Skrevet

Eier du hus, 18:27?

Ikke HI, men bare lurer :)

Skrevet

Spørs hvilken konto?

På forbrukskontoen min er det val bare 300kr siden jeg får lønn i morgen og har gjort noen store innkjøp i dag, men på felleskontoen står det vel 10 000, på de andre kontoene aner jeg ikke, har jo flere fond og sparekontoer i flere banker. Rundt regnet tror jeg det skal være et par hundre tusen i hvertfall. Beste av alt er at jeg har under 1mill i lån og 4millioner i verdier etter gjelden er trekt fra på både bil og eiendom.

Skrevet

Nei, ikke foreløbig. Har ikke fast jobb så jeg får ikke lån i banken så da sparer jeg så mye jeg kan slik at jeg har en god egenkapital den dagen jeg forhåpentligvis får fast jobb og kan komme meg ut på boligmarkedet.

Jeg var litt treg med å komme i gang med studier og etter studiene kom barnet så jeg er litt sent ute med det meste;) Men jeg håper det skal løse seg med både jobb og hus snart.

Skrevet

ok. jeg er 22 og er akuratt ferdig med utdannelsen min (for 1mnd siden). Syntes jeg har vært flink å spart 18 000kr av mnd lønningen min:o) men har ett stykke igjen til den summen du er oppe i :) du har tydeligvis vært veldig flink :o)

hi

Skrevet

Tenkte det. Jeg har ca 1 mill i EK om jeg selger huset i dag ;) Så det blir bare to ulike måter å se tallene på :)

Jeg har omtrent samme som HI på kontoen i dag :)

Skrevet

ca 2000 kr, skal holde til midten av august!

Skrevet

Du har hvertfall en flott sum til egenkapital da:o)

hi

Skrevet

huff, ligger dårlig ann jeg da. har 200 kr på konto, lønn i morgen.

men kjøleskapet er tråket med mat :)

har 12.000 på en sparekonto men....

Skrevet

Fast eiendom er en langt bedre måte og mer lønnsom måte å investere pengene enn å spare på konto. Så jeg gleder meg til kontoen kan tømmes og hus kan kjøpes:-)

Skrevet

På lønningskonto: ca 10.000,- Ny lønn 25/7

På min private bufferkonto: 5000,-

På felles regningskonto: ca 20.000,-

Felles bufferkonto: 80.000,-

Min private sparebøsse: ca 7000,-

Felles sparebøsse tiltenkt reise: ca 15.000,-

I tillegg har vi vel en 50.000,- i fond.

+ barnas kontoer.

Skrevet

OG HVOR GAMLE ER DERE ?????

HI

Skrevet

4000,- på brukskonto.

Eier hus og bil, men har akkurat tømt sparekontoen for å bygge terrasse/anlegge hage :)

Skrevet

1000 på lønnskonto

12 000 på regnings/buffer konto

Lønn 22.

Skrevet

Jeg med 1 mill i verdi(EK) i huset er 40 år ;) Så ikke stress. Jeg eide ikke nåla i veggen da jeg var 22 år ;)

Skrevet

JEg er snart 24 år, og har ca 2000 på forbrukskontoen. skal holde til 15 august!

Skrevet

18:44 er 37 år, mannen er 41 år.

Da jeg var 22 år levde jeg på studielån og en helgejobb i butikk, eide ikke noe som helst. Bodde på studenthybel og levde omtrent fra dag til dag ;)

Det tar tid å bygge seg opp kapital!

Kjøpte første hus da jeg var 26 år, solgte det med 600.000,- i fortjeneste. Kjøpte nytt hus og pusset det opp så det nå er verdt 1 mill mer enn vi har i gjeldt på det.

Gradvis bygger man opp økonomien sin. Ikke stress, du kommer dit du også :)

Skrevet

Ca 4500 kr på min lønnskonto - lønning på neste mandag.

Ca 10000 kr på regningskonto.

Skrevet

400 kr på kontoen, 20000 på sparekonto 150.000 kr på en annen sparekonto(høyrentekonto eller noe slikt) og får lønning i morgen.. om man tar med jentungen sin konto som jeg hovesaklig har spart på for henne så er det nesten 30000 kr der også... Om man tar med verdien på hus og bil så blir det en del...

Jeg er 21.

Skrevet

Er 24.

Har 26 000 på brukskonto. Lønn på onsdag.

25 000 på reisekonto.

20 000 på bufferkonto foreløpig

567 000 på sparekonto.

Eier bolig.

Skrevet

Min konto 38000 snart lønning 10 dager.

Gubben 31000 snart lønning 10 dager

Rekningskonto 24000

sparekonto 215000

Aksjer 480000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...