Gå til innhold

Var på date på lørdag... han sa at jeg var koselig og sympatisk.. kan vel bare glemme ham, ikke sant???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat komplimentet man ønsker seg mest kanskje.. Men det er ikke bare enkelt å glemme den daten.. den satte seg på hjernen min. Den koseligste daten jeg har hatt siden jeg ble singel for et år siden.. Snakket sammen lenge, gikk tur på stranda og fikk nakkemassasje.. Men han vet ikke hva han vil, han tror ikke noen bør satse på ham akkurat nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sendte litt meldinger på kvelden og på fb dagen etter. Jeg sendte ham melding i går kveld, ikke hørt noe i dag.. Uff, jeg skal ikke gi lyd fra meg nå med mindre han gjør det først, men det er ikke lett.. han gjorde som sagt inntrykk... men men, det går vel over.. ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg skrev et innlegg her i natt om en fyr jeg datet i en uke og hadde det supert med plutselig slutta å ta kontakt sånn helt brått. Ikke noen mld, ingen tlf, ikke facebook, ikke msn.. Trodde alt var greit, men så vil han bare ikke snakke med meg mere, og ikke er han mann nok til å si fra på en ordentlig måte. Så ble jeg invitert på fotballkamp igår med en annen grei gutt :D Hadde det jo kjempekoslig, skulle se film sammen men så ble det for sent. Han skrev til meg etter kampen at jeg dro så fort, og at han ville kysse meg.. Foreslo da å finne på noe sammen idag. Men så neeeidaaa.. Plutselig gikk båten hans 5 timer før han egentlig trodde, så da ble det ikke noe tid til kaffe da.. Så nå er jo han dratt da :(

 

Nei, jeg har iallefall sympati med deg, og må si; Jeg skjønner meg IKKE på mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er den eneste på min egen alder jeg har datet, alle de andre har vært 5-6år eldre enn meg. Og han her har ikke barn, og jeg har tre... så jeg forstår ham jo veldig godt egentlig.. Meeeeeen, det betyr ikke at jeg har mindre lyst til å finne kjærligheten igjen for det... Og jeg kjente med en gang daten var over at jeg savnet å prate med ham... uff... dumme meg.. :((

Nei det skal ikke være lett...

 

Og helt enig, det er da tross alt mye bedre at de sier rett ut hva de mener, istedet for å gå rundt grøten eller komme med noe som gir forhåpninger...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det er leit.. Kanskje vi bare sålangt er uheldig med valg av mannfolk ;) Men jeg skjønner virkelig ikke greia med at det virker som man har det så koslig, så fint, så flott.. Også vil de plutslig ikke? Jeg kjenner jeg savner å prate med han som var her en uke.. For vi pratet sammen hver dag før :( Nei huff.. Ikke lett det her :) Klem fra annie over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Kjære kjrære damer!

 

Dette fortjener dere ikke. Jeg har hatt det mye slik altså, men ikke nå mer for jeg har kjøpt boken why men love bitches av Sherry Argov og lest den et par ganger, og fått et HELT nytt syn på saker og ting og menn!

 

ANBEFALES!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en mann vil ha deg tar han kontakt.

Han gjemmer seg når han ikke vil ha deg mer.

Enkelt og greit!

 

Forklare hvorfor finnes ikke hos en mann.

 

Neste gang du dater så får du si;

Synst vi fikk en god tone jeg. Men om du ikke føler å gå lengre så er det helt ok. Da går jeg bare videre og planlegger en ny date med en annen.

 

Utrolig hvor mange som får fart på seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ja kanskje jeg rett og slett sier det neste gang.. ;) Vi pratet på at vi kanskje skal møtes igjen om et par uker, men frykter at det ikke blir noe av, at det var noe han sa bare, for å slippe lett unna... Vel.. han var jo ærlig på at han kunne tenkt seg noe mer enn prating på lørdag, men hvis det ville såre meg om det da ikke ble noe mer etterpå, så lot vi heller være å gå lenger. Jeg er IKKE ute etter et one night stand, hadde bare følt dårlig etterpå da, og ikke hatt det bedre inni meg nå.. så jeg ga beskjed om at jeg bare vil ha et forhold, ikke noe for en natt.. Vel... får bare ta tida til hjelp, enten tar han kontakt igjen, eller ikke. Får prøve å ikke sende ham noen flere meldinger, før han tar kontakt først. Ellers så blir det å ta tide til hjelp og se om det kan dukke opp noen andre som gjør like bra inntrykk ;) Uff...

Lykke til til deg Annie, vi får vel bare håpe på bedre hell neste gang :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble med på date selv om han ikke vil ha noe forhold til noen? Eller kanskje det er bare du som kaller det en date?

Av og til klaffer det hundre prosent, mens andre ganger renner det bare ut i sanden.

Er enig med deg, det tar seg ikke ut å ringe til noen og trygle. Ikke bra når ei jente trygler ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke ringt hverandre, bare sms og meldinger på fb eller brev.. Så ville ikke ringt og tryglet nei, aldri i verden. Og ja det var en date, vi møttes for å se.. Skrevet mange lange brev med hverandre, og begge var spent på den andre, og ville bli bedre kjent. Han ønsker egentlig et forhold, men sliter litt med seg selv for tida, og tror ikke han er helt klar pga det, eller at det er bra at noen blir sammen med ham akkurat nå. Han forklarte dette på lørdag.. Og han sa at driftene var det ikke noe i veien med, så han kunne tenkt seg å gå lenger, men altså ikke for å binde seg, så jeg takket nei.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...