Gå til innhold

Lett for en sterilisert mann å fikset det tilbake om han angrer....Helt sant :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg traff min mann var han sterilisert. Han og eksen synte det holdt med to barn da de bestemte dette. Noen år etter gikk de til hvert sitt, og han møtte meg.

 

Heldigvis ble han informert den dagen han steriliserte seg at, det enkelt kunne ordnes igjen. Et slikt inngrep ville være enkelt, og det ville koste ca 15 000.

 

Så da han møtte meg, ville vi ha barn sammen. Han fikk det fikset, og nå venter vi barn nr 3 sammen. Enkelt og greit :-)

 

 

Tenkte bare jeg ville opplyse om dette, etter å ha lest den tråden hvor ei dame vil få mannen sin til å sterilisere seg, for deretter å gå i fra ham. Hun ønsker ikke stesøsken til sine barn...bare det at det er stesøsken hun frykter, får meg til å flire av hennes korte tankegang ;-D Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En mann har to sædledere, og det er mye som skal til for at ingen av de kan fikses etterpå. Sjelden det ikke går an å ordnes.

 

 

 

Et annet alternativ er at de går inn med en spesiell kanyle og henter ut sædceller direkte fra sædblæren i pungen. Selv om en mann steriliserer seg, fortsetter han å produsere sædceller. Disse cellene kommer aldri ut av sædlederne etter en sterilisering, og da går de bare til grunne. Men som sagt kan de enkelt hentes ut igjen direkte fra sædblæren hvor de produseres.

 

Jeg har arbeidet som sykepleier hos en spesialist som utfører dette, så jeg vet hvor enkelt det kan ordnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jeg overbevist om at det blir mannen her som skal steriliseres. Har vært i tvil om hvem av oss som skulle til pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...