Gå til innhold

Går det an å bli "fyllesyk" av andre rusmidler enn alkohol?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sikkert et dumt spørsmål for de av dere som har greie på rusmidler og virkemåter osv, men jeg aner faktisk ikke.

 

Sambo har 2-3 ganger i uka de siste månedene hatt store problemer med å stå opp, og ligger og klager på at han er sååå dårlig, men det er verken feber, forkjølelse eller omgangssyken. Han er bare dårlig sier han.

Jeg står opp med barna i et sted mellom halv sju og sju, mens han ligger og klager på hvor fælt han har det til et sted mellom 12 og 1. Da er formen plutselig helt på topp igjen!

Jeg vet at han ikke har drukket dagen før, for det ville jeg kjent lukta av. Det at han røyker gjør jo at jeg ikke så lett reagerer på noe uvanlig der heller siden jeg er vant med å kjenne røykelukt av ham.

 

Kan han røyke noe eller lignende? Er det mulig å bli en slags fyllesjuk av andre rusmidler enn alkohol?

Når jeg spør ham hva han egentlig har drevet med dagen før så svarer han ikke, han sier bare "ingenting annet enn normalt!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir "fyllesyk" av å spise alt for mye sukker. Jeg får vondt i hodet, blir kvalm, er tørst, er trøtt og blir i skikkelig uggen form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva han har drevet med kvelden før da? Når var han i seng?

 

Mange rusmidler kan gi denne effekten (fysisk syk til langt på dagen), som amfetamin og ecstasy for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være noen effekt av sukker, for det spiser han hjemme og av og til i store mengder, og det uten å bli dårlig dagen etter.

 

Jeg vet ikke helt hva han driver med kveldene før. Jeg vet han er på besøk, og jeg vet hvor. Eller rettere sagt så vet jeg hvem han sier han er hos. Har aldri brydd meg med å dobbelsjekke, jeg trodde faktisk at vi hadde det vi kaller tillit her hjemme.

Ikke noe gøy å få til svar at en faktisk kan bli dårlig av andre rusmidler, jeg hadde faktisk håpet at det var helt umulig!

 

Noen som kan fortelle litt om hvordan personligheten forandrer seg når en bruker slikt? Kanskje det kan være tegn jeg kan se etter, eller ting jeg kjenner igjen...

 

Takk for svar,

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...