Gå til innhold

Hvem har dere fortalt det til?


Niau82, ♥mars12♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Siden vi vet jeg vil bli veldig nedenfor om dette går galt (enda det ikke var planlagt) Så har vi blitt enige om å bare si det som det er. Så mine foreldre og søstre vet det, og samboerens familie vet, venner som vi har mye kontakt med, vet det også. Føler heller for at de rundt oss vet hva som er galt, enn at de skal gå å lure, om dette ender galt og jeg blir neffor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli en del nå, mannens foreldre og noen av våre venner. Det gjenstår å fortelle det til mine foreldre, de får vite det når de kommer fra ferie. :) Jeg synes det er kjempegøy å fortelle, selv om det jo er vanvittig tidlig enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til mine foreldre, de aller beste vennene våre og en god kollega på jobb. pluss at sjefen på jobb vet vi "prøver" for jeg mista en gang i mai og ble sykemeldt en kort periode pga det. Sliter med å holde det hemmelig nå. Vil helst spre det til alle kjente men drøyer nok et par uker til. Skal prøve ihvertfall. Foreldre og søsken til mannen får vite det i neste familieselskap. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fortalt det til mine to nærmeste venninner, barnefar vet det ikke enda....har selv visst om graviditeten en ukes tid, og har ikke sett han siden, vil ikke ta det over tlf, så han får vite det om ett par uker når jeg ser han igjen. Prøver å holde det "hemmelig" så lenge som mulig for familien, var ikke akkurat planlagt dette her, midt i studier, alene med to gutter fra før, jah, litt redd for hvordan det blir mottatt egentlig, så har lyst til å kose meg med den lille spiren uten at noen kan si noe på det så lenge som migjen. Oi, ble fort litt personlig det her...men sånn er det for meg ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 6 uker på vei, men vi har ikke sagt det til så mange enda. Min næmeste veninne som har flyttet langtvekkistad har fått vite det, bare fordi jeg måtte ha noen å snakke med. Min mann er av den oppfatning at foreldre skal få vite det før venner, noe jeg er strengt uening i, for hverken mine eller hans foreldre veit å tie med familiehemligheter, så blir det sagt høyt til dem så veit hele bygda det ++. Er truende til å sette det inn i avisa også.. så dersom dette ikke skulle gå bra, det er jo fremdeles veldig tidlig, så er jeg ikke intressert i å dele våres sorg med hele byen. Det vil jeg helst holde i nærmeste venneflokk. Men siden vi er uenige i hvem som skal få vite det har vi valgt å ikke si noe før vi er over den mest usikre perioden. Derfor veldig deilig med dette forumet, for her kan jeg snakke så mye jeg bare vil! å jeg verker etter å fortelle!!! Blir jo mer virkelig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er åpen om det hvis noen spør.... Foreldre og nære venner vet, for siden vi mistet forrige gang så er det litt greit at de som trenger å vite vet synes jeg. Er nervøs og redd for at det skal gå galt også denne gang. Er også sterkt plaget med kvalme så da er det greit at de vet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til mine foreldre, hans foreldre, søsken og en venn hver.. hehe.. Måtte bare si det til noen.. Jeg er nå i uken 8+3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp...ble utrolig glad for å se denne tråden..jeg har klart å holde meg til idag....7 uker på veg.....men gleder meg så utrolig mye til å fortelle det til alle....men idag sa jeg det til to venniner og et vennepar...tenkte å vente litt med familien...barnefar vet det selvsagt...er utrolig spennende dette her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun en venninne som vet utenom mannen min da:) jeg fortalte henne at vi hadde bestemt oss for å prøve, og ringte henne dagen jeg fikk positiv test. Jeg vet hun ikke vil si det til noen, og så har jeg noen å dele alt med, enten det går bra eller ikke. menn er ikke alltid så interesserte i en hver liten ting under graviditeten, ikke min i allefall selv om han hører høflig på meg...

 

Foreldrene får vente til 1. trimester er over, så fremt de ikke spør direkte. Da vil jeg bare svare som sant er. Planen er å kle på den vordende storesøster en t-skjorte med teksten "Jeg skal bli storesøster!!", og dra på besøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...