Gå til innhold

Er det noen gang salg på emmaljunga vogner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror ikke det er deres policy. De skal liksom være litt mer ekslusive de. Vær obs på at det kan være 3 mnd leveringstid...

Skrevet

Det skjer. Men da gjerne på farger som ikke har solgt så godt. F eks de knallfargene de prøvde seg på her i fjor.

Skrevet

Så da er det vel lite sannsynlig at en helt sort vogn kommer på salg?

Skrevet

I feburar 2010 kjøpte jeg en Emmaljunga vogn til 6000.. var på tilbud for det var 09 modell... den var helt svart..

Skrevet

Er det salg på SIMO kombi vogner da ?

Skrevet

Vi kjøpte vår på salg på barnevognhuset Rudi på Grønnland.

Var i september 2006, en Emmaljunga Duo Egde.

De solgte ut utstillingmodellene til 1/2 pris før de nye modellene kom inn

Skrevet

Simo er det salg på ja. De største babyutstyrskjedene har kampanje et par ganger i året

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en simo duo til 4990 på salg nå. kunne velge om jeg ville ha duo eller kombi. Synes Simo er mye bedre enn og mye finere enn emmaljunga.

Skrevet

Gjorde du? Nå ble jeg glad =)

Skrevet

Og jeg synes Emmaljunga er mye bedre og mye finere enn simo =)

HI

Skrevet

Du skal ha flaks om du får tak i en på salg i sort. Så lenge det bare er stoffvalget som endres på de ulike årsmodellene er det sjelden de har salg. Men når noe på understellet e.l. endres kan man være heldig, men da er det som oftest de stygge fargene som burgunder og militærgrønn man får tak i, og da kanskje maks 20 % avslag.

Skrevet

Du kan få kjøpe min helt svarte Emmeljunga Smart Duovogn, til 4000. Brukt 1 år. Bagen brukte vi bare noen mnd.

Skrevet

Hvor bor du? =) Kjøpte du den ny for et år siden? =) Hvilket understell har du? =)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...