mamsen=) Skrevet 18. juli 2011 #1 Del Skrevet 18. juli 2011 gullet skal få sparkesykkel fordi hun har klart å slutte med tutten!! hurra=) men hva egner seg best til 3 åringer, 2 hjul bak eller et bak...? metall eller plast, eller finnes de kanskje i tre? håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mphs Skrevet 18. juli 2011 #2 Del Skrevet 18. juli 2011 3 åringen her fikk sparkesykkel med to hjul forran og ett bak i 3 års gave. Gås så det suser med lilla hjelm med kattepuser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. juli 2011 #3 Del Skrevet 18. juli 2011 Frøkna vår er straks 3 og skal få sparkesykkel i storesøster-gave. Hun har prøvd litt forskjellige og vi ser at de med 2 hjul forran og ett bak er det beste. De med ett forran og to bak ser bare klønete ut, hun sparker borti hulene bak. Og de med ett forran og bak har hun ikke balanse nok til enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simply Skrevet 18. juli 2011 #4 Del Skrevet 18. juli 2011 Min jente på snart 3 år fikk sparkesykkel med ett hjul foran og bak i våres. Litt ustø til å begynne med men det gikk ikke lang tid før hun fikk dreisen på det og suste av gårde. Hvis du skal ha 3 hjul på sparkesykkelen så ville jeg valgt 2 hjul foran og 1 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til to gutter Skrevet 18. juli 2011 #5 Del Skrevet 18. juli 2011 Det kommer nok litt an på motorikken til barnet og hvor mye hun har brukt sparkesykkel/balansesykkel el tidligere. Sønnen min fikk sparkesykkel med et hjul foran og to bak til 3årsdagen i fjor og den sparket han veldig fint på uten problemer. Han hadde da brukt tilsvarende sparkesykler i barnehagen, men med mye bredere hjul. Tidlig i vår var han veldig klar på at i år ønsket han seg sparkesykkel med to hjul. Jeg trodde han skulle få problemer med å bruke den, selvom han i år har brukt sparkesykler med to brede hjul i barnehagen, men han hadde full kontroll fra første spark. (For ønsket ble oppfylt til 4årsdagen.) Hvis datteren din har god motorikk og hvertfall hvis hun har brukt "balanseting" før, så hadde jeg nok gått for en med to hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå