Gå til innhold

Nok en blogg om DIB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der mista æ respekten for hu som eie bloggen...

 

I den forrige tråden kor hu ble omtalt virka hu voksen.. det her e jo bare tragisk..

 

HEV deg over istedet... Hjelpes.... skjønner man blir lei av at noen kaller en stygg..og har 0 respekt for hun som kalte bloggeier for stygg.. virkelig..men dette blogginnlegget var jo helt ille...

Skrevet

Hjelpes... jeg irriterte meg over HI i den forrige tråden som skrev noe slikt om ei hun ikke kjenner. Men nå må jeg innrømme at sympatien med bloggeieren er borte.

Er det mulig å synke så dypt? Uff, stakkars patetiske menneske...

Skrevet

Syns hun var helt ok med rosa hår og alt, men sorry ass: Dama er jo stokk dum! Dum, lite reklektert og når man i tillegg ikke behersker det norske språk så blir det bare en saus av flauhet.

Skrevet

HI i forrige tråd fikk svar tilbake. Enkelt og greit.

Andre uttrykker seg sterkere enn andre, det vil du finne ut av når du blir eldre...

Skrevet

Eheh, har du vært lenge her på dette forumet?

I hver eneste ¤/%&"%@ tråd er det minst 40 skrivefeil.

Så det med å ikke beherske det norske språk er hun overhodet ikke alene om!

Skrevet

Hun blir ikke noe smartere av at andre er like dumme

 

10:53

Skrevet

Jenta er 18 år, og blir hengt ut på et babyforum, av noen som *burde* vært mer moden. Kan egentlig skjønne at hun klikker... Men hun er jo ikke den første som blir hengt ut her av folk som er anonyme selv...

Skrevet

Hun velger selv å helle bensin på bålet.

 

Jeg har også fått bloggen min hengt ut her inne og velger å forbigå det i stillhet. Da dør det ut for det er ikke like morsom når man ikke klarer å provosere.

Skrevet

Folk reagerer forskjellig.

Noen viser misnøye, sinne, frustrasjon, glede, bekymring osv på sine måter.

JEG lar folk vite at jeg er sint. Eller glad.

Sånn er jeg bare.

 

Vedkommende i bloggen viser at hun er misfornøyd med at folk henger ut andre på den måten.

 

Feigt av HI i andre tråden å være anonym når hun henger ut folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...