Gå til innhold

Ingen lyd på Første svangerskapkontroll..


Cesarina

Anbefalte innlegg

 

 

Hei sann alle sammen.

 

Huff, var på første svangerskapkontroll i dag og alt var jo egentlig greit. Men når vi skulle høre på hjertet, så hørte vi ingenting:-(. Hørte ganske mye annet bråk, men ikke det lille hjertet. Jeg er jo ganske oppblåst og legen mente at jeg hadde for mye luft i magen. Legen sa også at det ikke var noe å tenke på, men kan ikke noe for det!!

 

Er nå i uke 12.

 

Noen som har opplevd det samme?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevde d samme med barn nr2:) Han laa for langt bak og jeg hadde ogsaa for mye luft sa legen. Men legen var snill og ba meg gaa meg en tur og ''lufte'' meg litt;) saa fikk jeg komme inn igjen samme dag og da hörte vi hjertet. D var litt skummelt ja men alt var bra da:) Helt sikkert d samme med deg! Pröv aa slappe av. Eller bestill deg en privat UL, d hadde nok jeg gjort, bare for sjelefredens skyld:))

 

Lykke til:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.. OKey. Det var snilt tenkt av legen:o). Skal nok bestille meg en privat time. Klarer ikke å vente til neste mnd på neste kontroll.

 

 

Takk for svaret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei:) jeg var på første kontroll time hos jordmor da jeg var 11+5! Da fant ho ingen hjertelyd! Ho mente barnet ligger for langt nede enda! Så skal tilbake førstkommende mandag å da er jeg 13+5, så håper ho finner noe da;) var sånn med første mannen også, så er derfor ikke veldig urolig, men kjenner det skal bli godt å høre den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egen doppler og fant hjertelyden allerede i uke 9 :) men som regel finner man den ikke før i uke 14. så slapp helt av du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...