Gå til innhold

Uff.. Mannfolkproblemer,håper noen vil lese :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kar boende i samme by som meg i 6 dager, vi hadde lenge avtalt å møtes. Møttes på en dateside tidlig i vinter, og har holdt kontakten siden det. Så var han her i nesten ei uke, hadde det kjempekoslig med film, prating, kino, kosing, sex, holdt hverandre i hånda når vi gikk sammen.. Ja, trodde alt var greit liksom. De siste par dagene han var her virket han litt smått avvisende, men skulle ha en goood klem før han dro og lovde å ringe når han kom hjem. Men etter han kom hjem ringte han ikke. Han svarer avvisende på mld, skriver ikke noe til meg på facebook eller bare korte og avvisende svar. Jeg skjønner jo han sikkert ikke vil mer, men lurer sånn på om det er noe jeg har gjort galt, sagt galt siden alt virket så greit i starten. Kanskje han bare ikke syntes kjemien var der plutselig? Trodde egentlig ikke jeg skulle plage meg selv så mye med dette hvis det ikke funka for en av oss, men jeg vil vel egentlig bare høre han si at han ikke synes det funker for han istedet for å avvise meg ved å ikke kontakte meg mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjekt når man har store forventninger...

Det kan også være en mulighet at han var ute etter sex, faktisk. Og det fikk han jo. Kan være han synes du er uvitende som ikke forstod opplegget. Jeg forstår deg godt jeg da, men...

Når man skal møte en date fra nettet bør man ta noen forholdsregler. Ikke invitere vedkommende hjem til seg med en gang, men heller møtes på offentlig sted, for trygghetens skyld.

Skrevet

Har ingen gode råd, men ville bare si at jeg har opplevd noe av det samme. Utrolig feigt å ikke bare avslutte på en ok måte, men det er dessverre mange menn som er akkurat sånn her...

Greit at du skjønner tegninga liksom ,men det må gå an å gi en grei forklaring likevel.

Prøv å riste det av det og gå videre - det er heldigvis mange flotte menn der ute også, og sånne feiginger som det der trenger man ikke i livet sitt ;o)

Skrevet

Han har ikke bodd hos meg, men vært i samme by som meg. Og vi møttes offentlig de første gangene :) Mye mulig han kun var ute etter det ja, men før han kom hit skjønte jeg på han at han var ute etter noe seriøst da han tidligere har uttalt at ONS ikke er noe å hige etter og at han var ferdig med sånt. Det verste var at jeg ikke hadde for store forventninger før han kom.. Men hadde vel kanskje mer forventninger enn han når han dro :/ uff..

Skrevet

Takk Nikamo ;) Er det jeg mener. Jeg SKJØNNER at det ikke blir noe mellom oss, men vil så gjerne høre han si det. Finnes heldigvis bra mannfolk også da.. :) HI

Skrevet

Ja, jeg har kysset mange frosker før jeg fant prinsen jeg... ;o) (Er mange av dem der ute også :P)

Så det er absolutt håp! Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...