Gå til innhold

Hva skal dere finne på i morgen?..er jo spådd regn og regn heeeele uken:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi tenkte å ta en tur til byen,handle litt fersk frukt(altså meg og sønnen,mannen jobber) på torvet og kanskje se etter litt nye klær til skolestart for guttungen.

så tenkte vi dra hjem og bake noe godt,vet ikke hva men enten brød eller boller.

så er det vask av hus:( men måååå gjøres..

det er planen vår:)

dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha en x-box dag. Gutten min har invitert hele nabolaget og jeg skal være popcorn-mamma.

Blir en handletur og noen maskiner med vask også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ferie, men ingen planer denne uka. Spurte 3 - åringen hva hun ville gjøre i morgen. Svaret: Jeg vil danse mamma;-) Så her skal det danses....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine er 3,5 og 5,5 og elsker kliss-klass-vær.

 

Ellers skal vi snekre både på låven, i lekehuset til ungene og inne i bolighuset, vi skal stable ved, dra engsyre på jordet, så en rad til med reddiker osv. Ungene er med og veksler mellom å delta i det jeg gjør og leke rundt der jeg driver på. Veldig kos for alle.

 

Jeg må også vaske badet, rydde i kjøleskapet, tømme en runde med søppel(hurra, tur ned til veien), skifte og vaske sengetøy.

 

Jeg liker å gå tur i skogen i skikkelig regnvær, deilig å kunne kle seg helt i regntøy og støvler og traske i vei gjennom alt det våte, og ungene er jo med på alt, så ikke umulig at vi gjør det en dag også.

 

Jeg spurte 3,5-åringen hva han ville gjøre i morgen, og han ville bade... ;-)

 

Sommer er fint! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe, mannen skal jobbe, fireåingen er på ferie hos besteforeldrene og seksåringen får klare seg som best hun kan med TV, tegnesaker og hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver gården der vi bor. Mannen har hjemmekontor. Besteforeldre og 10 andre mennesker 6 åringen kjenner jobber også på gården, så selv om vi jobber er ikke vi voksne langt unna. Vil ikke si det er noen fare med henne selv om hun kan synes det er litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...