Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg:

Havregrøt til frokost, sammen med surmelk og te.

 

Yoghurt og eple til lunsj (frokosten var lovlig sein)

 

kylling i fløtesaus med pommes frites til middag, med en clausthaler til og eplekake og is til dessert.

 

Og ja, jeg kjeder meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: 2 brødskiver med vossafår

Lunsj: 2 brødskiver med to stekte egg

Middag: Pizza

Kvelds: Pizza

 

Og så har jeg spist en sjokolade og drukket 4 kopper te.

Skrevet

Har spist noen ruter med melkesjokolade, og nå spiser jeg pizza.

Fyllesjuk i dag ja ;)

Skrevet

Har spist en banan, en pære, en tallerken med spaghetti og kjøttboller, en skive med leverpostei og to biter av en melkerull

Skrevet

Huff, alt for mye.. Er litt småkvalm nå..

 

Startet med et halvt rundstykke, 2 egg og litt bacon, og kakao med marsmellows til frokost.

Spaghetti og kjøttsaus til middag

Delte en pose potetgull med ei venninne for 3 timer siden, og nå har jeg spist litt smågodt... huff..........

Skrevet

Masse:

 

3 skiver brød med kremost og skinke

Nøtteblanding

Jordbær

Blåbær med vaniljesaus

Bønnegryte med ris

3 skiver brød med smør og soppstuing

Foreløpig 2 skolebrød, men det skal bli flere.

Skrevet

Frokost: Yoghurt med 4-korn og rosiner

 

Lunsj: 2 Ryvita knekkebrød med leverpostei og agurk.

 

Pga skikkelig dritvær benket hele familien seg foran TV og så Yohan barnevandreren mens lillesøster sov og da spiste vi potetgull ;)

 

Middag: Grillede koteletter, grillede grønnsaker og bakte poteter, tomater, mais og saus.

 

Is til dessert.

 

Nå drikker jeg et glass Cola Zero.

Skrevet

To brødskiver, en med ost og en med peannuttsmør

9 biter maki

en bolle

litt smågodt og nå skal jeg spise et stykke pizza.

 

Skrevet

kjeder meg jeg også....så:

 

Frokost: 2 Knekkebrød og et glass melk

 

Middag: wok med svinekjøtt, grønnsaker, szechuan saus og ris

 

Kvelds: 3 knekkebrød, og et stort fat med frukt. Eple, drue og vannmelon :D

 

I tillegg har jeg drukket 6glass vann. Mangler 2, kanskje jeg får de i meg før legging:)

Skrevet

To knekkebrød og et kokt egg

Kyllingsalat uten dressing og brød og noen biter nacos-chips.

en saftis

sukkerfri gummigodis

Et lite rundstykke med ost og to knekkebrød.

Og nå skal jeg ta meg en øl..

Skrevet

E kyllingfillet og litt ris

en stratos

Skrevet

Frokost: 1 skive med gulost og 1 yoghurt

Lunsj: 3 polarbrød

Middag: Tacosalat

 

Har også spist litt sjokolade og is

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...