Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Jeg: Havregrøt til frokost, sammen med surmelk og te. Yoghurt og eple til lunsj (frokosten var lovlig sein) kylling i fløtesaus med pommes frites til middag, med en clausthaler til og eplekake og is til dessert. Og ja, jeg kjeder meg...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Frokost: 2 brødskiver med vossafår Lunsj: 2 brødskiver med to stekte egg Middag: Pizza Kvelds: Pizza Og så har jeg spist en sjokolade og drukket 4 kopper te.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Har spist noen ruter med melkesjokolade, og nå spiser jeg pizza. Fyllesjuk i dag ja
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Har spist en banan, en pære, en tallerken med spaghetti og kjøttboller, en skive med leverpostei og to biter av en melkerull
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Huff, alt for mye.. Er litt småkvalm nå.. Startet med et halvt rundstykke, 2 egg og litt bacon, og kakao med marsmellows til frokost. Spaghetti og kjøttsaus til middag Delte en pose potetgull med ei venninne for 3 timer siden, og nå har jeg spist litt smågodt... huff..........
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #7 Skrevet 17. juli 2011 Masse: 3 skiver brød med kremost og skinke Nøtteblanding Jordbær Blåbær med vaniljesaus Bønnegryte med ris 3 skiver brød med smør og soppstuing Foreløpig 2 skolebrød, men det skal bli flere.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #8 Skrevet 17. juli 2011 Frokost: Yoghurt med 4-korn og rosiner Lunsj: 2 Ryvita knekkebrød med leverpostei og agurk. Pga skikkelig dritvær benket hele familien seg foran TV og så Yohan barnevandreren mens lillesøster sov og da spiste vi potetgull Middag: Grillede koteletter, grillede grønnsaker og bakte poteter, tomater, mais og saus. Is til dessert. Nå drikker jeg et glass Cola Zero.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #9 Skrevet 17. juli 2011 To brødskiver, en med ost og en med peannuttsmør 9 biter maki en bolle litt smågodt og nå skal jeg spise et stykke pizza.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #10 Skrevet 17. juli 2011 kjeder meg jeg også....så: Frokost: 2 Knekkebrød og et glass melk Middag: wok med svinekjøtt, grønnsaker, szechuan saus og ris Kvelds: 3 knekkebrød, og et stort fat med frukt. Eple, drue og vannmelon I tillegg har jeg drukket 6glass vann. Mangler 2, kanskje jeg får de i meg før legging:)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #11 Skrevet 17. juli 2011 To knekkebrød og et kokt egg Kyllingsalat uten dressing og brød og noen biter nacos-chips. en saftis sukkerfri gummigodis Et lite rundstykke med ost og to knekkebrød. Og nå skal jeg ta meg en øl..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #13 Skrevet 17. juli 2011 Frokost: 1 skive med gulost og 1 yoghurt Lunsj: 3 polarbrød Middag: Tacosalat Har også spist litt sjokolade og is
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå