Gå til innhold

Kaster dere tampong i do eller i søpla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

full diskusjon mellom en vennine og meg...

Vi trenger synspunkter på dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søpla så klart. De skal ikke kastes i do.

Skrevet

litt dumt å kaste ting som ikke løser seg opp i do kanskje?

Skrevet

Pakker den inn i papir og hiver den i søpla. kan fort tette igjen en do hvis du skyller ned tamponger. :)

Skrevet

Jeg har ingen ønsker om å tette doen så jeg kaster den selvfølgelig i søpla.

Skrevet

Hvem av dere er "idioten" som prøver å tette doen med å kaste dem der??

Jeg ruller dopapir rundt dem og kaster dem i søpla...

Skrevet

Pakker den inn i papir og hiver den i søpla. kan fort tette igjen en do hvis du skyller ned tamponger. :)

Skrevet

hehehe.... jeg er tydeligvis en av de få som kaster den i do! Jaja.... får begynne å kaste den i søpla siden doen blir tett av den.

Skrevet

I do! Alle mine venninner og kvinnelige familiemedlemmer gjør det samme. Bind derimot går i bosset.

Har brukt tampong nå i 20 år, og aldri tetta doen. Har du?

Skrevet

mmmmMmmMmmh sikkert digg å tette dassen med blodige tamponger ! Sier vell seg selv at de ikke skal kastes der. Neeek !

Skrevet

i do. sikkert dumt, men aldri tetta en do

Skrevet

søpla, aldri i do. Litt pinlig når rørleggeren må komme å redde min blodige tampong kanskje?

Skrevet

I do, det står i pakningsvedlegget at det går greit...

Men har opplevd å se bind flytende rundt i doen (heldigvis et offentlig dass), hvem i huleste er så dumme?

Skrevet

Jeg har i alle år kastet i do, og har aldri tettet noe som følge av det. En bæsj er jo større enn en tampong.

Nei - ikke tale om at jeg begynner å fikle med en blodig tamong - den går rett i do.

Skrevet

I søppelet selvfølgelig. Både for å slippe tette doer, og fordi ob i renseanleggene er et stort problem.

Skrevet

En bæsj løser seg opp i vann. En tampong utvider seg i vann. Haha! Bare vent! En dag må du ringe rørleggeren for å fiske ut dine blodige og illeluktende tamponger.

Skrevet

ha ha - på 22 år har dette aldri vært et problem, så tar sjangsen jeg :)

Skrevet

I do selvfølgelig, noe annet er kvalm.

Har vært sammen med en rørlegger i mange år, og han sier det ikke er noe som helst problem. Kanskje i fattigere strøk, der de har mye tynnere røre enn her.

Skrevet

21.23

Håper du ikke gjør dette hos andre, da det kan medføre tett do og store økonomiske utgifter.

Skrevet

Etter 22 år så ville jeg iallfall sluttet. Du kommer til å gå en smell. Bare vent!

Skrevet

Da kan ikke han rørleggeren din være særlig god for det er ingen rørleggerbedrifter eller andre oppegående bedrifter eller mennesker som anbefaler å kaste tamponger i toalettet

Skrevet

Hmm.. bestekompisen til min mann er rørlegger og han sier at tamponger er et stoooort problem fordi det legger seg i rørene. Ofte at de må ut til husstander med tette doer pga dette, og det er veldig pinlig for de som bor der :)

Skrevet

Be rørleggeren din ta en tur på renseanlegget, så vil han se at dette er et problem for de som jobber der.

Har også en rørlegger i familien, og han forteller at han har utrykkninger på jevnlig basis pga ob`er i do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...