mamman til Fillip Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Nå nærmer det seg med stormskritt den første arbeidsnatta etter permisjonen. Er alene med gullet så jeg skal ha barnevakt av 2 jenter (de skal bytte på) 15 å 17år gamle. Han er lagt når de kommer, men de må muligens ta han litt om morran før jeg komemr hjem fra jobb, på natta sove de jo. Kjører de på skolen samtidig som jeg kjører han i barnehagen. Hvor mye hadde du betalt per natt?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Jeg aner egentlig ikke, vi har aldri hatt overnattende barnevakt. Men tenker minimum 500 kr. 1000 kr virker litt i overkant, men kanskje 600-800 kr et sted? Kommer litt an på hvordan han sover om natten også, om han våkner litt, eller omtrent alltid sover rundt. Uansett så er det jo snakk om en del timer, og skal en se på annet arbeidsliv får jo en gjerne ekstra betalt for nattevakter (selv sovende).
K_77 Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Hei! Vi har også behov for barnevakt på natta. Vi trenger hjelpen i helgene så vi må ha hjelp dagen etter også siden bhg er stengt. Her også er mini lagt når barnevakten kommer, så i utgangspunktet er det bare å være i huset på natta, og så ta ho frem til en av oss våkner utpå formiddagen en gang. Vi trenger hjelp to netter hver 3. helg. Syns 1000 kr høres mye ut jeg? Dvs 2000 eller mer pr måned for vår del, - like mye som det koster å ha full plass i bhg nesten.... Har du forhørt deg andre steder, og kommet fram til noe du syns er riktig? Syns det er vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Tja.. Hva tror du de forventer da? Snakk med de. 4-500 kanskje? Hvor ofte trenger du hjelp om natta iløpet av ei mnd da? Man kan jo ikke blakke seg helt eller, samtidig som de ikke skal sitte "gratis".
mamman til Fillip Skrevet 6. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2011 Trenger 6-7 netter i mnd... 3-4000 har jeg absolutt ikke råd til! han har jo 80% bhg plass i tillegg.. Alle vet jo at man er ikke rik ak som alenemor med jobb i helsevesenet på lavest ansinitet... Selv så sier de at de ikke vet.. De blir glade for alt de får de, ettersom ingen av de har noen jobb... De skal jo som sagt bare ligge over her, kanskje de må gi han frokost om morran (som jeg faktisk kan smøre før jeg reiser på jobb) de får jo også frokost å matpakke + at jeg kjører de på skolen... Tenkt på 250-300kr natta... Litt samme sum som jeg hadde gitt en som hadde sittet barnevakt en kveld jeg skulle ut eller noe.. Jobben blir jo samme... Vanskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå