Gå til innhold

Hvem er mest irriterende?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veninnen som bestandig tar mobilen når den ringer, som snakker med andre 8 ganger på en skitur og bare "må" svare på en melding midt i en samtale, eller hun som ikke er mulig å få tak i, som ikke har telefonsvarer, ikke bruker sms og som ikke ringer opp igjen om du har ringt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, veldig vanskelig spørsmål, klarer faktisk ikke å velge:-p

Skrevet

Har ingen veninner... hadde vært glad for begge alternativene!

Skrevet

Hun som bare må ta telefonen og skravle i det uendelige selv om du er på besøk hos henne eller hun er på besøk hos deg.

Skrevet

Begge deler irriterer meg grønn!! Men lurer på om seieren går til hun du aldri får tak i.. Har noen av hver i vennekretsen min, og det er håpløst å forholde seg til noen man ikke får svar fra. Det beste er når jeg ikke får svar på ei uke, da husker jeg jo ikke hva hun svarer på... hehe

Skrevet

Den første. Har ei sånn venninne, kjenner jeg er mindre og mindre med henne pga denne tilgjengeligheten hennes.

Skrevet

Jeg er en sånn nr. 2. Jeg tar ikke telefonen, og er treig (eller glemmer helt) å svare på sms. Men er lett å få tak i via mail/FB/msn

Skrevet

Hvis det gjelder en skitur, er det avgjort best med en person som er mentalt tilstede på skituren.

Av og til må man få lov å skru av mobilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...