Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Ser på en dokumentar på nrk2 nå, om babyer som blir laget av egg og sæddonorer og surrogatmødre.. å jeg tenker, jeg tror ikke jeg ville vært eggdonor. Da vil det jo på en måte være mine barn som går der.. eller? det blir vel teit å tenke slik også men, jeg vet ikke. Ville du?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Nei takk! Mine barn vil jeg beholde selv.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Ja, det kunne jeg godt vært... men spørs om de hadde vært så interessert da... i forhold til mitt utseende... jeg er ike hva man kan kalle skjønn... krmet.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 nei.. huff, det hadde jeg desverre ikke klart...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Nei, men ikke av moralske grunner. Jeg har gjennomgått den nødvendige hormonbehandlingen pga assistert befruktning for vår egen del. Er ikke sikker på om babyen i magen får småsøsken om vi ikke lykkes med fryseforsøk, det var virkelig ille!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #7 Skrevet 17. juli 2011 Ja, det kunne jeg. Forstår jo de som tenker "mine egg, mitt barn", men det er jo derfor det heter å være donor, du gir andre en sjanse, til det de sliter maks med. Eneste er at jeg aldri kunne vært det likevel, ville ikke bli godkjent på medisinsk grunnlag.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #8 Skrevet 17. juli 2011 Nei aldri!!! Mine egg er mine egg, synes det bli å klusse for mye med naturen å skulle donere egg!! Med det sagt for alle andre bare gjøre som de vil...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #9 Skrevet 17. juli 2011 ja, når jeg er ferig med å lage "mine egne" barn av eggene mine, så gir jeg dem gladelig bort! Hadde ikke kostet meg det grann å gi bort eggene mine.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #10 Skrevet 17. juli 2011 Det blir litt "i meste laget" når man ser ei amerikansk dame som skryter av oppussingen, og sier at det er betalt med donorvirksomheten. Får litt følelsen av hun har solgt sine barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå