Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Mannen elsker å ligge i skje, og det er jo veldig koselig - men klin umulig for meg å sove godt gjennom hele natten på den måten. Så blir det å lirke og lure seg mot kanten - for å få litt luft og rom:))Men han følger etter som en skygge helt til jeg tilslutt ligger å vagler på sengekanten. Og da må jeg bare skyyyyve han tilbake, mens han grynter og klager:) Hvordan "løser" dere samsoving:)) Ute blåser og regner det - så ja, jeg kjeder meg:)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Jeg sover på det store soveromet, han på et mindre. Vi sover best hver for oss men "besøker" hverandre ofte.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Ikke inntill mannen min, det blir klamt og varmt. Må ha litt plass når jeg sover. Jeg hadde heller ikke orket å bruke dobbeldyne, må ha min egen:)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 På hver sin side av vår brede dobeltseng, under hver sin dyne. Takler ikke å sove tett inntil andre mennesker, heller ikke barna våres. Jeg klarer å snakke med mannen min, så han vet hvordan jeg har det, og respekterer det. Vi koser før vi legger oss til å sove i stede.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Vi ligger på hver vår side av den 180cm store sengen...med hver vår dyne. helt i fred. Hvis sønnen kommer inn i løpet av natten, ligger han på min hodepute,og jeg snur meg andre veien med hodet i bein-enden slik at jeg får armslag. får dilla av å ligge tett,og kjenne andres pust i ansiktet mitt
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Vi setter av litt "spoone-tid" før vi legger oss til å sove heller, jeg klarer heller ikke varmen. Armer og ben overalt i vår seng, da vi begge sover urolig
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #7 Skrevet 17. juli 2011 Vi har en stor deilig seng på 180, dobbeltdyne og fire puter. Ligger som regel på hver vår halvdel når vi sover, av og til våkner jeg med at mannen min ligger inntil meg, men det er mest når det er kaldt.. Da vi var unge og nyforelsket, sånn for en halv mannsalder siden, lå vi i skje hele natten, eller vi lå mot hverandre, jeg med ansiktet i halvgropen hans.. Sove veldig godt da, men jeg greier ikke det nå lenger, og mannen min syns det blir for varmt.. Men dobbeltdyna har vi beholdt, noe som fungerer veldig bra for oss!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #8 Skrevet 17. juli 2011 tja.. stort sett ligger vi og vagler på hver sin kant av 150-senga, men 1-2-3 barn mellom oss! ØNSKER meg større seng, men da må jeg først få meg større soverom....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #9 Skrevet 17. juli 2011 Har ikke ungene egne senger? Her har alle hver sine senger, bare far og mor som deler seng. Det forventes at alle sover hele natten i egen seng, om det ikke skulle være noe helt spesielt, som mareritt, sykdom o.l.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #10 Skrevet 17. juli 2011 Sover tett sammen. Det tok litt tid å venne seg til men nå synes jeg det er koselig.
Eeyore Skrevet 17. juli 2011 #11 Skrevet 17. juli 2011 Jeg takler ikke varme når jeg skal sove, så vi ligger fra hverandre. Han med dundyne, jeg med sommerdyne hele året. Nå fullammer jeg fremdeles, så ungen ligger på min side av sengen, med en kommode på siden av sengen som sperring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå