Gå til innhold

Sykehusbag! :)


AugustBaby<3

Anbefalte innlegg

Noen som har pakka sykehusbagen? Hva skal dere ha med til dere selv og baby? Syns det er så vanskelig å vite hva lille trenger. Man vet jo ikke om det vil være varmt eller kaldt ute.. hmm.. Føler meg helt grønn når det gjelder hva babyen skal ha på seg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke begynt enda nei. Tenkte pakke føde bag`n/veska snart.Man vet jo aldri... Eneste jeg har kjøpt til fødselen er 2 stk redbull som står i kjøleskapet! Bare jeg husker og ta de med når den tid kommer:)) Og fotoapparat!!! Veldig viktig!! :D

 

Ellers så må jeg vel begynne og vaske klærne til baby`n.

Blir å ta med et par bodyer,luer og bukser/strømpebukser. Og hjemreise klærne.

 

Til meg selv blir det amme bhèr,skjold til brystene( http://www.vitusapotek.no/​Products/NMD+default+Catal​og/PID-903559.aspx )

 

Lange gensere/t-shorter/singlete​r! Liker ikke den bleie rompa man får de første dagene :)))

Så blir det vel thights/joggebukser tenker jeg... :) Bruker singleter under alle gensere/bluser som "ammetopper".Bare å opp med genseren og ned med toppen,så er ingenting synlig...:)

 

 

Skal se om jeg finner den tråden med sykehus bag`n og printe ut den... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet frem litt til babyen. Eller, har lagt noe et annet sted enn i skuffen. Litt blått og litt rosa. Så får vi se hva vi får bruk for:-)

 

Ellers skal jeg ut å kjøpe litt nye barsel klær. En joggis eller to og nye boxere må jeg hvertfall ha. Er ikke noe truse menneske og string går ikke akkurat med de snasne bindene man bruker etter fødsel....æsj, hadde glemt det der litt jeg.. Sist blødde jeg i 10 uker og fikk mens eter 12.

 

Har fortsatt 18 dager til termin så skjer vel ikke noe på et par uker enda. Samme hva jeg prøver på...

 

Er mer opptatt av å få det fint og klart her hjemme enn å pakke baggen. Har ikke lyst til å komme hjem til kaos tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...