Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Leter etter en enkelt, men fint jentenavn. Jeg tenker at 4-6bokstaver er en bra lengde. Liker ikke lange navn og ikke innvikla navn. Vi har fått mange forslag, men ingenting som føles helt riktig. Noen gode forslag fra dere?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Liv/Live Åse/Åsa Line/Lina Lisa/Lise Anne/Anna Hmmmm?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Oda! (selvom det er bare 3 bokstaver...) Kaia Mina Synne
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Min datter heter Tuva, hun passer virkelig til navnet også. Hun er snart 9 år nå men da hun ble født kom hun ut, liten, med store mørkeblå øyne, brun i huden og så mye svart hår, det sto til alle kanter. Da jordmødre og barnepleiere spurte meg hva hun het og jeg sa Tuva sa det - selvfølgelig heter hun det. Er det noen som har passet til navnet sitt så er det denne her sa de. Hun på rommet sammen med meg fikk ei jente samtidig og hun sa de hadde Tuva som aktuelt navn, men da hun kom ut var det en Emilie ikke en Tuva, jentungen var svær, bleik og hadde ikke hår, veldig lys. Hun passet ikke til Tuva. Man må nesten ha noen tenker om navn så får man se når ungen er ute tenker jeg. Synes Vilde er et veldig fint navn også.
Gjest MMJ Skrevet 17. juli 2011 #7 Skrevet 17. juli 2011 Mine jenter heter Maren og Mia. Er veldig fornøyd med de
Tante Blås Squaw Skrevet 17. juli 2011 #8 Skrevet 17. juli 2011 Sorry, lista ble laaaang ^^ Håper du får noen flere idèer av den ) Elin Stine Line/Lina Ellen Anne/Anna Barbro Kristin Maren Mona Kaisa Katja Linn Linda Marte Idunn Tanja Tonja Cora Klara Thea Karin Solvor Runa/Rina Elsa/Else Synne Heidi Embla Astrid Birte Hilde Sanne Alva Gitte Jenny Adele Dina Mina Maia/Marie Silje Signe Hanna/Hanne Hedda Maria Tuva Tove Tone Tilda/Tilde Vera Venke Helen Sofie/Sofia Janne/Jane Frøya Ragna Tiril Tyri Selma Elvira Erika Ester Ebba Kine Lene/Lena Lise/Lisa Nina Rakel Gerd June Grete Gina/Gine Vilde Vigdis Ingrid Ingvild Inger Hege Helle Julie/Julia Maud
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #11 Skrevet 17. juli 2011 Alma Irma Ida Oda Ada Anna/Anja/Ane Anéa Vilma/Wilma Amanda Aurora Iselin Emine
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #12 Skrevet 17. juli 2011 Signe Runa Guro Olava Tja... Det er de navnene som er mine favoritter:) Datteren min heter Signe <3
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #14 Skrevet 18. juli 2011 Hørte et fint navn for litt siden -personen som heter det har ikke norske foreldre. Vet ikke om du i utgangspunktet er intressert i kun helnorskenavn, men jeg syntes iallefall dette navnet var alldeles nydelig..; Ena! Vakkert, spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #15 Skrevet 18. juli 2011 Eva Vilde Marie Skulle vi mot all formodning få et barn til som er jente, blir det et av disse navnene. Helst Vilde <3
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #16 Skrevet 18. juli 2011 Jeg liker også korte enkle navn, Så mine jenter heter Elise og Alva. Er veldig fornøyd med de:) Men ellers liker jeg: Vilma Åsa Synne Signe Lina Alma Selma Maren Anni Karla Ja det er de jeg kommer på i farta:)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #19 Skrevet 18. juli 2011 Ella Else Lilly Alma Anna Elise Ingvild Julie June Mie/Mia Ida Ebba Iselin Silje Hanna Iben
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #20 Skrevet 18. juli 2011 Milla Maja Eili Eirin Siv Gry Pia Guro Tuva Tilde Vilde Silje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå