Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 står at den skal være plugget igjen på en måte, men jeg føler min er mer åpen nå enn va den var for en uke siden.. er 7 uker nå... da jg var 4 uker var den tjukk og svær følte jg, mens nå er den liten og tynn følr jg.. har spurt lege om det er farlig å kjenne og det er det ikke så lenge man har rene fingre....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Men hvorfor er du oppi der og kjenner? Du klarer ikke å bli klok hverken på det ene eller det andre, så hva er poenget?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Jeg følte det også slik denne gangen..men er 2 gangs.. forrige gang syns jeg den ble kort, hoven og lukket..denne gangen; langt nede, tynn og delvis åpen. Men når det kommer til livmortappen tror jeg det meste er normalt! Tror ikke du trenger å bekymre deg=) Er du usikker så ber du om gu undersøkelse på 12 ukers kontrollen.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 er 3 gangs selv, men kjente ikke de andre gangene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå