Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Har så lyst til å prøve dette, er det verdt pengene? Blir håret glansfullt, eller blir det livløst og "dødt". Så deilig å slippe den rettetangen!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Det spørs helt hvor slitt håret ditt er i utgpunktet. Har du relativt sunt og fint hår, er det verdt pengene. Det tar lang tid å få det gjort, og om du vil ha det varig, må du nok ta ettervekst etter 6-9 mnd, avhengig av hvor mye krøller du har. Hilsen frisøren
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Takk for svar! Jeg har skikkelig lyst! Håret er litt slitt i tuppene, men de kan jeg klippe så det er ikke noe problem. Har krøllete hår så det blir lett tørt og brusete, men jeg kurer det hver uke og holder det forholdsvis sunt tror jeg... Tror jammen jeg må investere i dette jeg, av og til må man vel bare bruke litt penger på ting som får en til å føle seg fin og vel også Noen her som har prøvd på seg selv og kan fortelle hvordan håret ble etterpå? Etter en uke, en måned? Krøller det seg virkelig ikke?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har gjort det flere ganger, og det er helt supert. Har masse tykt hår og krøller her og der som får det til å se ut som en gammel utvokst permanent. Straight and shine gjør håret glatt og glansfult....hvis håret er friskt nok til å tåle det. Jeg har sterkt hår, men hadde aldri tatt sjansen på tynt og fint hår. Behandlingen varer lenge, og jeg trenger ikke ny før etter 1.5 år, da begynner etterveksten å titte for mye fram. Men er en stund siden siste behandling nå siden jeg oppdaget BioSilk og Marokanoil (usikker på skrivemåten på det siste, men en frisørsalon skjønner hva en mener). Disse roer brusete hår og har gitt meg et nytt liv.
laila.k.t Skrevet 3. august 2012 #5 Skrevet 3. august 2012 Har så lyst til å prøve dette, er det verdt pengene?Blir håret glansfullt, eller blir det livløst og "dødt".Så deilig å slippe den rettetangen! Prøvde straight n shine fra goldwell i fjor og er helt forelska. Men prisene er stive!! KOstet meg 5000kr å gjøre det hos frisøren,men det var definitivt verdt det. Tok det igjen senest forge uke, men denne gangen kjøpte jeg produktane på finn.no for 2000kr selv og fekk ei vennine til å gjer det på meg. Dette skal angra ikke jeg på i ett sekund! Har nok produkt til å ta etterveksten så mange ganger jeg vil og gjøre dette flere ganger. Og så mye penger spart i forhold til å gjøre dette hos frisøren som tar seg betalt for jobben som tar lang tid
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 Har så lyst til å prøve dette, er det verdt pengene?Blir håret glansfullt, eller blir det livløst og "dødt".Så deilig å slippe den rettetangen! Prøvde straight n shine fra goldwell i fjor og er helt forelska. Men prisene er stive!! KOstet meg 5000kr å gjøre det hos frisøren,men det var definitivt verdt det. Tok det igjen senest forge uke, men denne gangen kjøpte jeg produktane på finn.no for 2000kr selv og fekk ei vennine til å gjer det på meg. Dette skal angra ikke jeg på i ett sekund! Har nok produkt til å ta etterveksten så mange ganger jeg vil og gjøre dette flere ganger. Og så mye penger spart i forhold til å gjøre dette hos frisøren som tar seg betalt for jobben som tar lang tid Men er det ikke vanskelig å få det skikkelig selv? Forsto det som at frisørene som gjør dette har egne kurs for å kunne gjennomføre det... På den salongen jeg vanligvis bruker sa de at det var kun to av de ansatte som hadde kursing i dette så jeg trodde det var litt vanskelig prosess jeg (kamming, sletting, kamming, produkter inn og produkter ut, sletting og kamming, derfor det tar så lang tid). Har utrolig lyst jeg også, jeg har veldig tykt og ganske langt krøllete hår og her tar de timepris. De regnet med å bruke minst 5-6 timer på mitt hår.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Jeg har tykt langt, bølgete hår. Tok SS før jeg ble gravid, og var uuuutrolig fornøyd!! Hadde gjort det igjen om jeg hadde hatt råd. Det er jo sterke kemikaljer som brukes, og jeg personlig hadde aldri i verden gjort dette hjemme.. Just my opinion :-)
Lonehw Skrevet 20. april 2016 #8 Skrevet 20. april 2016 Prøvde straight n shine fra goldwell i fjor og er helt forelska. Men prisene er stive!! KOstet meg 5000kr å gjøre det hos frisøren,men det var definitivt verdt det. Tok det igjen senest forge uke, men denne gangen kjøpte jeg produktane på finn.no for 2000kr selv og fekk ei vennine til å gjer det på meg. Dette skal angra ikke jeg på i ett sekund! Har nok produkt til å ta etterveksten så mange ganger jeg vil og gjøre dette flere ganger. Og så mye penger spart i forhold til å gjøre dette hos frisøren som tar seg betalt for jobben som tar lang tid Har sendt deg en mld om litt spørsmål. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå