Gå til innhold

Er det jeg som er idiot eller ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har holdt på litt med en kar og han har sagt mye fint til meg.At jeg betyr mye for han,at jeg er helt spesiell og at han tenker på meg hele tiden.Men når jeg så forteller at jeg har fått følelser for han,reagerer han med å bli trist og si at han ikke vil det skal bli noen vonde følelser mellom oss....

 

Hva mente han med alle de fine ordene da liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Still krav !

 

Vil han ikke noe mere med deg, men det vil du- så dropp ham.

Ikke la ham utnytte at du har følelser for ham.

Lett å si, kanskje ikke så lett å "eie" selv, men like greit å avslutte med en gang før man blir for involvert.

Du fortjener antagligvis bedre :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønte jo at han rett og slett ikke er that in to me,men hvorfor gidde å bruke så jævla mye energi og krefter for å bygge opp tillit og bruke så mange fine ord og sende bortimot 500 sms.Er det virkelig verdt å gjøre det for å få seg litt........tydeligvis ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er overhode ikke idiot, HI..

 

Jeg har ingen tips eller råd, for jeg forstår meg heller ikke på enkelte menn. Så mye fram og tilbake hele tiden.

 

Men jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd her, skjønte ikke reaksjonen og kommentaren.. Har han "kurtisert" deg, lovet gull og grønne skoger, men så fort dere har vært til sengs så trekker han seg unna? Er det det som har skjedd her?? I så fall, så er det dessverre et klassisk eksempel på tøm og røm- konseptet :(

Eller mener han at han har lyst, men er redd for å ta en sjanse på et forhold? Hvis han har brent seg før så er det naturlig å være litt redd og tilbakeholden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke tøm og røm.Han vil jo treffe meg og kose og prate og ha sex.Han har ikke lovet meg noe akkurat,men når jeg får høra at han savner meg,lengter etter meg og at jeg betyr mye osv trodde jeg kanskje at han var litt forelsket i meg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å komme tilbake til det du lurte på.....han reagerte sånn fordi han ikke ville at jeg skulle bli lei meg fordi han ikke ville gå inn i ett forhold med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13:39 her..

 

Har du snakket med han om hva dette betyr i så fall? vet du noe om hans forrige forhold o.l? Jeg vet bare med meg selv at jeg har blitt brent til det ugjenkjennelige, og vet ærlig talt ikke hvordan jeg vil reagere neste gang jeg blir forelsket. Jeg har alltid vært rett på sak, flørtet menn i senk og dessverre lagt meg ned med dem litt for tidlig. Har jeg likt noen, så vet de det rimelig kjapt. I dag har jeg blitt såret så stygt at jeg alltid finner unnskyldninger for å støte menn unna, og avviser tilnærmelsene deres før de rekker å såre meg. For i mitt hode så MÅ det bare gå til helvete igjen, jeg går liksom bare å venter på at han skal såre meg, om du skjønner..

 

Så prat med gutten, kan være noe som plager han som ikke har med deg personlig å gjøre..??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for svaret,så fælt at du har blitt såret så kraftig.Syns rådet ditt var bra men jeg er nok for stolt.Når han har sagt han ikke vil ha meg så ok......orker ikke rippe mere opp i det eller spørre han om noe mer.Han vet jo hvor han har meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg har så kjærlighets sorg.Har lyst å finne meg en skog og bare skrike i.Eller bare sove,så jeg kan slippe å føle noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er akkurat sånn han vil ha det og jeg burde stenge kiosken.Tenker at jeg må bare møte han en gang til.Føler meg som 16 år igjen,for jeg har det så vondt.Jeg begynner plutselig bare å gråte........faens svin altså :( det verste er at jeg var sikker på at han var skikkelig betatt av meg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...