Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Har et helt anderledes svangerskap enn jeg hadde med jenta mi. Kinesisk fødselskart sier at jeg får gutt. Ringtesten sier gutt. Magefølelsen sier gutt. Hjerteslagene ligger ¨på 130. Ultralyd sier jente. Jeg er ikke overbevist av ul, hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Jente. Mulig det ikke er det du ønsker deg, men jeg velger å stole på ul. Jeg hadde samme følelsen som deg, og trodde heller ikke på ultralyden. Kinesisk fødselskart og ringtesten håper jeg virkelig ikke du seriøst legger til grunn for å tro det du tror. Jeg gikk selv og tok en ekstra ul fordi jeg ikke trodde jordmor på ordinær ul hadde gjort en bra nok sjekk, men det hadde hun visst!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Jente. UL har som regel rett, spesielt nå i våre dager. Hadde ting som kinesisk kalender, hjerterytme, ringtest og magefølelse var det avgjørene, så hadde minstegutten min vært jente, men det er han definitivt ikke ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå