Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Eg skal ha eit enkelt uformelt bryllaup i lag med familie, med kun middag og kaffi. Passer denne kjolen til det føremålet? Er kjolen fin? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=28687048
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Passer iallfall bedre i et litt enkelt, uformelt bryllup enn i et tradisjonelt "storslått" kirkebryllup med påfølgende middag og fest, ja! Men jeg syns ikke kjolen var spesielt fin... :-/
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Jeg syns den var for bråkete med alle foldene sine. Var på en måte en enkel kjole, men ikke enkel alikevel. Den såg skitten ut i fargen på bildene og om du er en smule kraftig over rygg og armer er sjelden stroppeløse kjøler kledelig. Jeg gir den terningkast 2.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Jeg likte den ikke, men om du liker den og ønsker denne så gå for den. den var jo veldig enkel. Jeg ser for meg kjoler som ikke er så vide i skjørtet og som ikke har slep når jeg tenker enkelt bryllup. =)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Jeg syns den er fin jeg Men.. slike kjoler passer ikke for de som er litt store. Synes hun på bilde var akkurat i grenseland til at den kledde henne.. svigerinnen min hadde en stroppløskjole i bryllupet sitt. Hun er ganske stor og har enorme overarmer. Det var rett og slett grusomt å se på - dessverre.. Men igjen, jeg synes kjolen var fin
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #7 Skrevet 17. juli 2011 Jeg liker ikke stroppeløse kjoler, men det er jo min smak da. Sånn egentlig er jeg litt fan av at bruden har såpass smak selv, at hun greier å velge ut en kjole uten å spørre om andres mening..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #8 Skrevet 17. juli 2011 Er enig, det var akkurat i grenseland. Men gikk greit. Har selv krafitge armer og er kraftg over ryggen og kunne aldri kledd meg i en slik kreasjon. Vil ikke fremheve det en ikke liker ved seg selv. Men nå trenger man jo ikke ha krafitge armer og skuldre selv om man bruker str. 44/46. Jeg har en venninne som er totalt motsatt bygd en meg med ovevekten på rompe og lår. Hun kunne nok sett pen ut i denne kjolken.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #9 Skrevet 17. juli 2011 Synes ikke stoppekjoler er noe flatterende i det hele tatt, nesten uansett fasong, og ihvertfall ikke når man er str 42... For å være ærlig synes jeg kjolen var stygg med alle de foldene nedover, men jeg liker det enkle jeg da. Smaken er som baken, heldigvis Kjedelig om alle skulle giftet seg i like kjoler...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #10 Skrevet 17. juli 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=29607720 Denne var finere til et enkelt bryllup synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #11 Skrevet 17. juli 2011 Jeg synes den er fin og du skal velge det DU liker ! Selv har jeg str 46 i klær og alt for store overarmer til at denne ville vært pen på meg.. Det bør du tenke på, så hvis flesket ditt (sier som det er jeg, vi er i same båt ;-) er plassert et annet sted enn på overarmene kan det bli pent :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2011 #12 Skrevet 17. juli 2011 hjelpes, den var i alle fall helt grusom!!!! Den som HI postet var ikke helt etter min smak den heller, men ikke helt grusom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå