Gå til innhold

merkelig vondt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har hatt vondt i brystet med utstråling i venstre arm i 4 dager nå, smertene i brystet gir seg nå og da og det er ikke veldig mye vondt, men smertene i armen er verre...særlig vondt i håndlleddet og albuen..hva er dette?tenker på hjertet jeg siden jeg har hatt litt hjertebank og slikt...

men kan det være senebetennelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en tlf til legevakten da vel:)

Kan jo være muskelsmerter..... Men er ingen lege så kan vel egentlig ikke uttale meg. Så ring legevakten, i værste fall blir det en bom tur;) Heller det enn å gå rundt å bekymre seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar=)

skal videre til sykehuset om kort tid(forhåpentligvis pga sjekk av silikonbrystene, hatt litt smerter i begge to), men nå er det bare smerter OVER brystet liksom...og i armen da. Legen sa ikke noe særlig om det når jeg sa det...

 

og smertene blir borte når jeg er i bevegelse, går tur og jobber....MERKELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var plaget av liknende smerter for en tid tilbake. Ringte legevakten, og de sa at dersom smerten ble påvirket av bevegelse så var det sannsynligvis muskulært. Har d for eksempel gjort noen bevegelser som du ikke har vært vant til? Bært mye, ny maskin på treningssenter, bakt brød, hva somhelst?

 

Men det er uansett fint å gå til legen for en sjekk. Når du får beskjed av lege at det ikke er noe alvorlig forsvinner nok hjertebanken også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...