Gå til innhold

Inspirert: Hvor ofte har egentlig mennene deres en "guttekveld"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så tråden om menn på utdrikningslag og fester med stripping osv., og lurer på: Hvor ofte går egentlig mennene deres på fest, eller ut med kompiser? Min gjør det aldri; tror ikke han har vært på fest en eneste gang på sju-åtte år sikkert. Jeg går selv svært sjelden på fest; kanskje én gang i året, men jeg drikker meg ikke full, og tror aldri jeg har vært ute til etter midnatt.

Hvor ofte fester dere og mennene deres? Hvor langt driver dere det; hvor fulle blir dere osv.? Og ikke minst: Hvor gamle er dere? Jeg er 39, vi har vært sammen i 11 år. Hvordan gjør dere det dagen derpå, når en av dere har vært på fest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han treffer venner etter jobben omtrent en gang pr mnd. Som regel kommer han da hjem i titiden.

Vi fesyer ikke så ofte og blir aldre overstadig beruset, men litt pussa kan vi bli. Forrige gang jeg var ute, i mai, kom jeg hjem i 6 tiden. Da skal jeg innrømme at det var tøft å gå på jobb kl 8, men det hadde med søvnmangel og ikke alkohol å gjøre :-)

Skrevet

2 ganger i året ca ;-) Fotballkamp titting med utflyttet venner og utdrikningslag som regel.

Vi er bestevenner, så liker å gjøre det meste sammen.

Vi er sjeldent ute, trives bedre med en fest hjemme hos noen. 0-2 ganger i mnd er vi på fest. Noen ganger ender det til langt på morgenen, andre ganger begrenser vi det. Har bare en av oss vært ute og den andre hjemme med barn, står den "friske" opp med barna ;-)

Skrevet

Hvordan gjør dere det når begge er ute? Har dere familie som sitter barnevakt?

Skrevet

Jeg er ofte på byen. Deltar på quiz og andre ting. I perioder 2 ganger pr måned og i perioder 1 gang i halvåret. Min mann er sjelden på byen, kanskje 4-6 ganger pr år.

Når vi er sammen ute har vi familie som barnevakt (besteforeldre, nevø el.l.) Når ungene ikke er på overnatting så står som regel jeg opp med barna (to store og en mindre), ordner frokost og driver litt tilrettelegging. Så står min mann opp, i bedre form enn meg og da legger jeg meg ved behov. Fin ordning, det. Når en av oss har vært på fest får den ligge så lenge den vil og den andre tar ungene med ut av huset på morningen :)

Jeg drikker meg av og til i god form, men ikke på blackout og oppkaststadiet. Min mann er noe mer forsiktig. Vi er 33 år

Skrevet

Han er på guttekvelder alt for sjelden, syns jeg ^^

Vi liker å ha fest og å dra på fest, men vi er blitt gamle og kjedelige; vi liker fester der musikken er så lav at man kan snakke sammen.

Han er gammal dørvakt og drikker veldig lite, jeg har vel ikke vært idiotfull siden...hm....2005?

Vi er 31 og 32, vært sammen i snart 6 år :o)

Skrevet

Ja, er det en sjelden gang barnevakt her, står mannen opp. Han er alltid i bedre form enn meg :-)

Skrevet

Jeg drikker sjelden, 4 ganger i året-

Samboeren min drikker enda mer sjelden,2 ganger i året

Ingen av oss raver fulle men er på fest når vi sjelden er på fest.

For min del kunne samboeren min gått på guttekvelder oftere, det er veldig sjelden..jeg synes det er viktig å treffe venner, men samboeren min liker seg best hjemme..men han har ialllefall kompiser som han kan treffe hvis han vil..må være trist for mannen din å aldri være med kompiser HI?

Vi deler på å stå opp, alltid gjort det.

Skrevet

08.13 her igjen

Glemte å si det hender vi er bursdager etc og da har vi alltid barnevakt over natten av besteforeldre slik at vi kan slappe av dagen derpå så lenge vi vil:)

Skrevet

Vel gubben hadde mye "guttekvelder" før vi fikk barn. Så nå prioriterer han heller å dra på quiz annenhver uke med noen kamerater på jobben;)

Har sagt at nå i ferien burde han ta seg en kveld med kamerater å ta seg noen pils;)

Tror det er sunt med litt annen innput enn kjærring og unge. Jeg er 25 og han 26. Lite festing på meg når vesla bare er 3 mnd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...