Hybelkanina Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Flere som er ferske prøvere her? Vi har en ettåring fra før, og prøver nå på nummer to. Synes to år mellom dem høres fint ut. Tok noen måneder sist, så jeg har ingen forventninger om at det skal sitte på første forsøk, men det er jo like spennende allikevel Kan egentlig ikke fordra uttrykket IKM, men uansett - datoen for evt. test er 30. juli. EL i dag / eller i morgen.
Trilletrill Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Velkommen hit! Jeg er også ganske fersk. Har en to åring fra før og tenker meg 3 år i mellom er fint! Sist tok det 1-2 samleier for det var IKKE planlagt og vi hadde oversikt over de få gangene ting "glapp" for oss;). Denne gangen er det planlagt og derfor også litt mer spent! Har prøvd i ca 3-4 uker nå uten napp men heldigvis stresser vi ikke. Hadde vært perfekt å blitt gravid i oktober, men vet man ikke kan bestemme sånt. Lykke til! Opptil 1 år er vel vanlig å prøve før napp!
Arga G08+J12 Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Henger meg på her. Vi er i 1pp på andre mann. Har en gutt på 3 fra før, og tenker at 4 år er en fin aldersforskjell. Egentlig ville vi begynne å prøve da han var 1 år, men utsatte det til han var 2 år, og utsatte det igjen... Men nå er vi her :-) Det var ikke planlagt for oss sist heller, så vet ikke hvor lang tid det tok, gikk på pilla sist. Gleder meg til å bli gravid igjen, tror det kommer til å være ganske anerledes med nr 2 enn det var som førstegangsgravid. Lykke til med prøvinga :-)
Blåbærmuffins Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Melder meg inn her Har også en ettåring fra før. Har ikke helt oversikt over syklusen men er mulig at jeg kan teste rundt 22-23. juli. Vet ikke om jeg har hatt el enda :S Brukte lang tid sist så har heller ingen store forhåpninger. Konsentrerer meg om å beholde roen og ikke bli testoman igjen
LL♥10♥13♥ Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 Hei! Vi er også på 1.pp, har ei datter på 8mnd så vi forsøker på to litt tette:) Forrige var også planlagt og spiren satt på første forsøk:) bare flaks! Denne gangen forsøker jeg Clear Blue sin fertilitetsmonitor bare for å bli kjent med kroppen min. Den viser høy fertilitet fra i dag så da er vel ikke eggløsningen så langt unna:) veldig spennende! Lykke til alle sammen!
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Er også fersk prøver, 1 pp nå. Er to dager på overtid, men testen i går morges var negativ. Sist var det ikke heelt planlagt kan man si, så dette er veldig spennende! Har en liten på 19 mnd :-)
Mother Gothel Skrevet 20. juli 2011 #7 Skrevet 20. juli 2011 Vi skal begynne å prøve på nr 2 Har mens nå, så venter bare på at den skal bli ferdig så vi kan begynne med morroa EL blir vel rundt 1. august.
SiljeEjlis Skrevet 20. juli 2011 #8 Skrevet 20. juli 2011 Jeg er ganske fersk, har ingen barn fra før så vi prøver på vår første!
SiljeEjlis Skrevet 20. juli 2011 #9 Skrevet 20. juli 2011 har El mens vi er i ferie i utlandet så satser på at jeg klarer å slappe av nok til at spira sitter
Bare blåbær Skrevet 20. juli 2011 #10 Skrevet 20. juli 2011 Hei. Hopper inn her jeg også. Vi har en sønn på 21 mnd, og skal nå prøve å lage et søsken til han:) Har mens nå, så har vel EL rundt 1.aug... Dette blir spennende. Lykke til til dere alle sammen. Måtte det klaffe raskt for dere alle sammen!
camomillas Skrevet 24. juli 2011 #11 Skrevet 24. juli 2011 Hei.. 1 pp her.. har ingen barn og har aldri vært gravid. Har gått på p-pillen i mange år før jeg hoppet av nå i Mai, så jeg aner ikke hvordan syklusen min er egentlig enda. Før P-pillebruk hadde jeg syklus på ca. 40-42 dager.. var da 15- 17 år?! Nå er jeg 28 år. Hadde mensen sist 31.mai, er i dag 55 i syklus men ingen ny mens.. Hadde mensmurring sist helg, tok test mandag da en kollega snakket om "egget kan feste seg - type følelse".. Testen var negativ.. Kjenner stikninger nedentil siden igårkveld.. tok test istad, den var negativ. Kanskje det er mensen som kommer snart da! Stresser ikke med å bli gravid, tar det som det kommer.. Hadde bare vært kjekt om mensen kom så jeg kan prøve å finne utav syklusen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå