Gå til innhold

noen med forslag til bleieslutt (bæsjing...;))??


Sannellerslik?

Anbefalte innlegg

datteren min har sluttet med bleier - nesten...

Er 3 mnd siden hun sluttet og er kjempeflink å gå på do, ingen uhell.

Men hun NEKTER å bæsje på do!! Hun går å henter bleie og tar den omtrent på seg selv!:P Å det er så irriterende att hun ikke vil gjøre det på do...!

Virker som hun ikke tørr.. att d er skummelt liksom.

Har prøvd å sagt att vi ikke har bleier, lokker med premie og alt mulig..

men d hjelper ikke..:/ Hun bare hylskriker om hun ikke får bleie.

Den siste uken har det komt litt bæsj i trusen fordi vi ikke har hatt på bleie, men det bryr hun seg ikke noe om.. Bleie skal hun ha!

 

Tips mottas med takk!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror det gikk nesten 10 måneder i fra min sønn sluttet med bleie til han faktisk bæsjet på potta for første gang. Han gjorde som din datter - tok på bleie, bæsjet i den - og ferdig med det. Han sluttet med bleie på 3 års dagen sin - men brukte bleie for å bæsje i i nesten 1 år til før han følte seg trygg på potta. Det gikk en hel stund før han turde å sette seg på toalettet for å bæsje også Jeg stresset ikke noe med dette i det hele tatt. Viktigste er at de føler seg trygge og at vi voksne oppmuntrer dem i steden for å bli frustrerte på de små.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten ønske gutten min ville ta på bleie for å bæsje. For han vil heller ikke gjøre det på potta så han bæsjer i trusa sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, leste innlegget.. men vet ikke helt hva jeg skal tro om akkurat forslagene der;) Ser der var flere som kommenterte innlegget under;)

 

Men jeg stresser ikke med det, lurte bare på om noen hadde gode forslag... :)

Kanskje jeg virket litt stresset i innlegget jeg skrev først, men det er jeg ikke;)

Vet jo att d ordner seg til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...