Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 hei, hei :-) jeg testen med morgenurin for tre dager siden og fikk heelt svaak positiv test (testen med CB) (dette var da 6 dager før forventet mens). tok en test på kvelden samme dag, og den ble negativ. Klarte ikke dy meg så måtte teste igjen på morgenurin dagen etter. da fikk jeg positivt utslag, men dog veldig svakt. jeg venter menstrasjon kommende mandag/tirsdag. er det for at det er veldig tidlig i svangerskapet at testene blir slik? sitter med en følelse som sier at jeg er gravid. på forhånd, takk for svar
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Forventer du skyhøy HCG allerede en uke etter befruktning? Greit å være ivrig altså, men 1!!! uke etter befruktning???.. hehe.. Tror nok du bare må smøre deg med tålmodighet og vente ihvertfall noen få dager til.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 Tja...er vel bare å vente å se. Selv fikk jeg en veldig klar blå strek da jeg testet 6 dager før forventet mens.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 nei, befruktningen har måttet funnet sted noe tidligere en forventet EL!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #5 Skrevet 16. juli 2011 ...og jeg fikk ikke positiv test før en uke ETTER ikm selv om jeg visste akkurat når befruktningen skjedde og hadde mange svangerskapstegn før ikm!
hildis :) Skrevet 16. juli 2011 #6 Skrevet 16. juli 2011 de 3 hjemmetestene jeg tok var alle negative selv om jeg var gravid, og jeg var 5-6 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #7 Skrevet 16. juli 2011 ja, men hvis du var 5-6 uker på vei, var jo bare fosteret 3-4 uker. det er jo når fosteret er rundt 3-4 uker de fleste merker at man er gravid.? er det ikke? jeg har tatt 5 tester, tre var negative og to positive. de to positive tok jeg på den første morgenurin med en gang jeg sto opp. de ble veeldig svake. (men kanskje ikke så rart, siden forventet mens er nå på mandag/tirsdag). befruktningen har måttet skjedd rett etter at min forrige menstrasjon var ferdig. det er derfor jeg har testet nå. Ikke fordi at jeg er sååå ivrig! men jeg vet nøyaktig nårtid siste samleie var. og det var rett etter min forrige menstrasjon. nå sitter jeg her med ømme bryster (som kom veldig tidlig, merket det fort fordi jeg har vært gravid før..) Har hatt /og har mensmurringer i korsryggen. til tider kan det nesten kjennes ut som at det brenner! Og i tillegg til det, så har jeg vært/og er fortsatt veeldig oppblåst å har masse luft i magen og to positive tester!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2011 #8 Skrevet 16. juli 2011 Du skriver 6 dager FØR mens, og da tolker jeg det dit hen at du har en normal syklus med 28 dager i mellom hver mens, EL etter 14 dager, og mens 14 dager etter det igjen. Altså er det bare 8 dager etter EL om du mener 6 dager FØR mens.. hehehe.. Sorry, lett å misforstå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå