Gå til innhold

"Åh, så naiv du er".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er man naiv om man tror at typen ikke er/ikke kommer til å være utro?

Jeg er tydeligvis veldig naiv i følge en venninne av meg.

ALLE menn VIL være utro, det kommer visstnok bare an på hvor hardt balletak man har på dem.

Kan vel ikke noe for at jeg (mener) har valgt en skikkelig mann, og hun bare roter seg bort i drittsekker...

Er vi som stoler på gubbene våre bare en gjeng med naive fjols?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener du er naiv om du tror at noen menn, eller kvinner, aldri kan komme i en situasjon der de er utro. Likevel mener jeg det er riktig å stole på hverandre. "Balletak" er i hvertfall ingen forsikkring.

Skrevet

Når man ser utviklingen innen utroskap og hvor folk legger lista i dag, så innrømmer jeg at jeg er meget skeptisk til menn.. Virker som om "alle" er utro.. Men man må jo håpe og tro at det fortsatt finnes menn der ute som oppfører seg ordentlig, og at mannen din er en av dem, hi..

Bare husk at man skaper det man frykter mest. Er man livredd for at mannen er utro og gnåler for mye om det, så kan han fort tenke: "til helvete heller.. Jeg blir jo allerede beskyldt for å være utro, så da kan jeg like gjerne være det også. Blir jo straffet uansett..."

Skrevet

Jeg tror at de fleste menn og kvinner kan være utro i den riktige settingen og med den riktige personen.

Skrevet

Mannen min er en skikkelig mann, men.. hehe.. Tilogmed han sier at alle menn ønsker og være utro iblant, selv han. Ikke at han tenker og inlede et forhold, men at han kan se en pen dame og tenke "skittne-tanker" om henne. Han forteller jo meg alt de snakker om på guttekvelder og der er det store emnet DAMER. Juhu, tror nokk de aller aller fleste menn i alle fall "drømmer" om og være utro, men det som holder dem igjenn er at de er gode menn som gjør at de tar seg selv i nakken og holder seg på matta, og selfølgelig at de har en dame som sitter hjemme og er glade i dem :)

Skrevet

Det vil alltid være noen menn som er utro. Det vil alltid være noen menn som ønsker å være utro. Men det vil også være menn som ikke ønsker å være utro. Noen menn kan ha ønsket om det og likevel velge å ikke være utro fordi de setter for stor pris på hun han har hjemme.

At man kan komme i en situasjon hvor man blir fristet - det tror jeg alle en eller annen gang blir, men det betyr ikke at man gjør noe med det.

Kan godt hende du har rett ift din mann - håper det! :)

Ikke ta noen sorger på forskudd - det er jo ikke sikkert de kommer!

Og ang. å være naiv... Tja... Går jeg inn i et forhold så er det med en mann som jeg tror ikke kommer til å være utro. Så vidt jeg vet har det aldri skjedd heller. Derfor ville jeg i utgangspunktet sagt det samme som deg, men jeg anser meg ikke for naiv av den grunn. Jeg vet det kan skje - men velger å stole på partneren så lenge jeg ikke har grunn til å tro at han er utro. Trenger ikke være naiv for det.

Kjenner to menn, jeg, som er i forhold hvor de ikke får sex hjemme - og ingen av dem går etter andre damer. De er kjempefrustrerte, men sier at familien er så viktig for dem, spesielt å kunne se barna sine hver dag, at de velger å være foruten sex - så ja, det er også mulig!

Man har aldri noen garantier, men jeg vil i hvert fall ikke være i et forhold hvis jeg i utgangspunktet tror mannen kommer til å være utro!

Skrevet

Da er vi to naive :o))

Jeg VET at sambo har vært i situasjoner hvor han har kunnet vært utro, og det med et kvinnfolk han rota mye med før vi ble sammen.

Vet også at han mest sannsynlig tenker på andre, fantaserer osv.

Det gjør jeg også, så det skal ikke jeg skyte ham for i allefall ;)

Men jeg ville aldri fullført "utroskapen" selv om jeg kunne sluppet unna med det.

Om det er for at jeg elsker ham så utrolig høyt, eller om det er fordi jeg aldri ville klart å ha noe slikt på samvittigheten min vet jeg ikke..

Skrevet

Signerer meg inn på listen for naive jeg da. men liker å leve i den troen, hvis ikke ville jeg bare vært nervøs og sjalu når vi er fra hverandre tror jeg! = )

Skrevet

Er også blant de naive som stoler på min kjære. Sier ikke at han ikke legger merke til pene damer bare at han har for mye integretet og personlig styrke til å gkjøre noe mer enn å bare se/ fantasere litt.

Akkurat som jeg legger merke til sjarmerende menn.

Skrevet

Det er viktigere for meg at husets herre og jeg stoler på hverandre enn at noen andre forståsegpåere mener at vi driter oss ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...