Håpefull77 Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 vi lurer så på hva vi skal gi i dåpsgave til datteren vår. Er det noen som har noen gode tips? Vi ønsker ikke å gi tinntalerken, sølvkopp eller noe sånt. Vi kan jo alltids gi smykke eller tripp trapp stol....... men er det noen som har noen gode forslag?
Ane Elise Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Hei, Da nurket vårt ble døpt fikk han ingenting av oss. Det har aldri vært vanlig i vår familie at foreldrene skal gi til sin egen unge... Tripp trapp stol er forøvrig en fin gave å få Vi kjøpte det inn til han dagen før dagen sånn at han fikk sitte høyt oppe ilag med oss. Lykke til
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 Her kjøpte vi en sportsvogn/sports trille Like greit å kjøpe ting de har behov for
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 De får dåpen rett og slett. hehe Men gå inn på denne siden: http://www.galleriescape.com/?id=73326 Nå vet ikke jeg når dere har tenkt på å ha dåp. Men jeg syns kunst/bilder osv er kjempefine gaver å få. Varer hele livet og man kan selv velge hvor mye penger man vil legge i det
eliiin Skrevet 16. juli 2011 #5 Skrevet 16. juli 2011 jeg syns man skal gi noe personlig og ikke praktisk, det kan man ønske seg. Vi kjøpte et Herrekjede til gutten vår, en gullplate med en diamant nederst oxo graverte vi inn navnet det ble kjempe fint
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 16. juli 2011 #6 Skrevet 16. juli 2011 Vi kjøpte et personlig pledd fra pledd.net. Man kan velge blant babyblå eller babyrosa farge, så står navnet til ungen på det, f.dato, vekt og høyde, pluss at man kan lage en personlig "hilsen" (vi skreiv "mamma og pappa elsker deg for alltid" ) http://pledd.net.24nb.serversenter.net/index.php?nr=90&case=4&id=153&idkategori=7&startrow= Pleddet er knall fint, og kjempe mykt og godt! =) Vi ville gi noe personlig, og dette blei veldig personlig, og veldig praktisk i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå