Gå til innhold

Det er jo lørdag. Klart han skal feste!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi. Jeg snakker selvsagt ikke om min kjære mann. Han holder seg kjørbar.

Men babyen! Full fest! Det danses, drikkes, hikkes og jaggu tror jeg ikke han driver og slåss også! Han bruker hvertfall blæra som punchingbag. At han i tillegg driver med fotball og header tarmene mine til en annen verden lover godt, med tanke på de gode lønningene til fotballspillere i dag.

Vel, du skal være velkommen ut kjære venn. Men vær vennlig og legg igjen tendensene til å plage mammas indre organer på den måten.

OUCH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ler godt når jeg leser dette innlegget, og kjenner meg så utrolig igjen!!

Men min lille jente viser tendenser til å være en ordentlig ramp, og bryr seg ikke om det er mandag eller lørdag når hun tar seg en fest.. Hele livet er en fest virker det som :)

Har maaange dager igjen med party-magen, så får bare stålsette meg!

Ha en super dag Billie Jean

Skrevet

Hehehe.De skal tidlig krøkes:))

Junior var på sin første live-konsert igår og rocka som bare det!Han ligger i seteleie og det kjentes ut som om han headbanga samtidig som beina løp som trommestikkere mot de mer ømfintlige organer.Ugh!Men utrolig morsomt,blir nok en liten rocker det her;)

Skrevet

Herlig å høre at det ikke bare er jeg som har en hyperaktiv en i magen!

Vår lille gutt drikker og hikker, sparker fotball, tar sats og hopper, løper maraton og som om ikke det var nok bruker han mammas hofteben som brett når han skal stupe...! Må le innimellom når jeg holder meg til magen og roper au mens sambo ser på meg med store hjelpesløse øyne.

Jeg har ti uker igjen og skjønner ikke helt at han skal bli noe større. Synes sparkene er harde nok allerede. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...