Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Jeg var hborte hos noen venner igår... og der var det en famillie som hadde med seg 2 barn, en som ca var 10 og en på 16. De drakk selvfølgelig ikke.. men det var uansett nærmere 40, 20 -50 åringer som drakk... En av foreldrene ble full, og miste barnet begynte å gråte.. Hvem er det som tar med seg barn på fest?!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Hvorfor begynte barnet å gråte, da? Vet du sikker grunn for det, eller antar du at det var alkohol hos foreldre som var grunnen? Jeg husker godt gode minner fra ferier som liten, hvor alle de voksne drakk mer eller mindre. Så lenge en av mine foreldre var noenlunde "normal", så var alt helt OK Jeg har aldri selv opplevd å bli på gråten av at foreldre drikker noe. Og de drakk nok sin del. Når jeg leste overskriften her, så tenkte jeg tenåringer som festet. Jeg har selv tenåring, og vet de fester(17 år, så ikke lenge til voksen).
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 ENe foreldreren begynne å gråte, altså den som var full.. så forsvant h*n på badet. Veit ikke hva som gjorde det..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Du skriver jo at minste barnet begynte å gråte, og nå er det ene forelderen? Hva stemmer her?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Det jeg skulle frem til : Minste barnet gråt. Det var rett ettere ene forelderen hadde gått inn på badet, like etter h*n hadde begynt å gråte. Altså, begge gråt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå