Gå til innhold

Hva skal man ha med i sykehusbagen til junior?


smrfgl

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsfødende og lurer på hva jeg skal putte i sykehusbagen til junior. Er det noen som har gode forslag? Jeg vet jeg er ute i litt god tid, men liker å være forbredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ta med bodyer denne gang, guttungen min var bare 48cm å drukna i sykehus klæra. En sparkebukse og sokker siden det er høst. Noen gulpekluter :o)

Ellers er det hjemreise tøy, 1 teppe.... Brukte ikke noe mer sist, men det var juni mnd.

Sykehuset hadde alt jeg trengte di dagen vi var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med flere skift til frøkna mi da jeg fikk første barnet, og det trengte vi, for hun gulpet/kastet opp en god del fostervann den første dagen, og da ble jo alt vått og klissete. Vi hadde med noen bodyer, et par pysjer og noen par sokker. Ellers har sykehuset stort sett det man trenger av vaskeutstyr og bleier. En lue og klær til å reise hjem i, kanskje et teppe til å legge over bilsetet, så bør man være godt rustet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Forrige gang hadde jeg i utgangspunktet ikke med annet enn hjemreisesettet. Men så syntes jeg at sykehusbodyene var så ufattelig stygge... Så gubben fikk beskjed om å ta med bodyer hjemmen i fra da han var hjemme for å sove.

 

Denne gangen skal jeg ha med eget strikket nøstebarn teppe, enkle bodyer og egen strikkede sokker. Er så varmt på barsel, så da synes jeg ikke ungen trenger ha på mer enn body og teppe i grunn.

 

Også skal jeg ha med hjemreise sett.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...