Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Åhhhh, så dårlig samvittighet! Skulle montere noen greier, og trengte litt hjelp av mannen. Gir han en pose med skruer og noen jerngreier i, og sier han skal være forsiktig så det ikke detter ut.....han tar imot posen og snur den umiddelbart på hodet så alt detter ned på den emaljerte flaten - den som IKKE skulle har riper og hakk.... Og så, jeg vet ikke hvor det kom fra engang, jeg bruker ALDRI sånne ord, smeller jeg i "åh, din forbanna idiot!!!".... Jeg syns det er utrolig simpelt å bruke sånn språk, og det var jo ikke akkurat som han gjorde det med vilje da..... Og han er bare snill og tålmodig med meg, og fortjener ikke å bli snakka sånn til:( Jeg sa unnskyld, men han bare gikk (var på vei ut uansett da....). Siden han kan være en skikkelig dramaqueen, er det mulig hele fredagskvelden gikk i vasken også....hehe.... Sukk....hormoner i fri flyt.....måtte bare dele litt;)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Hormoner unnskylder ikke dette synes jeg. Utrolig hvor fort gravide og premenstruelle damer tyr til "hormoner, sukk" for å kunne slippe unna med hva som helst. Det var skikkelig stygt sagt, men det vet du jo.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 16.43, går an å skylde på hormoner jo! Jeg har sagt/gjort helt uforståelige ting etter jeg ble gravid som jeg ALDRI ville sagt/gjort ellers. Hva er det som har skyld i det hvis det ikke er hormonene? Det er for meg helt uforståeling..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Forstår godt du ble sint! Det hadde jeg og blitt. Du hadde gitt han beskjed om å være forsiktig, noe han tydeligvis ikke var!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #6 Skrevet 15. juli 2011 Jeg mener ikke å unnskylde med hormoner, det er ingen unnskyldning for å kalle noen for stygge ting, men jeg "skylder" på hormonene at jeg er så lei meg..... For det er tross alt ikke verdens undergang....bare litt kjipt....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #7 Skrevet 15. juli 2011 16.48 er HI forresten....og takk til dere som har trøstende ord til meg...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #8 Skrevet 15. juli 2011 Er det ikke mannen din du snakker om? Kjenner ikke dere hverandre godt nok og er nære nok hverandre at det er greit å si slik en gang i blandt? Han var jo litt idiot der, det betyr ikke at han alltid er en idiot? Vi er hvertfall gode nok venner og kjenner hverandre godt nok til at en idiot i ny og ne når noe skikkelig dumt blir gjort skader på ingen måte forholdet vårt. Herregud om vi skulle vært så hårsåre hvordan skulle vi sameksistert da? Det kommer noen ganger noen gloser, ikke det at vi kaller hverandre opp støtt og stadig, men det kan jo skje, uten at noen skade skjer mellom oss for det. Å si det til noen andre derimot, som jeg ikke er så nær, det hadde jeg ikke gjort.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #9 Skrevet 15. juli 2011 Noen ganger så bryter man bare utav seg slike gloser, hehe! Verre ting har skjedd:-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #10 Skrevet 15. juli 2011 Uansett hvor nære vi er og hvor trygge vi er på hverandre er det aldri ok å snakke så stygt til hverandre! Det mener jeg og det prøver jeg å etterleve. Hvordan skal vi kunne bemerke og rettlede barna våre hvis vi bruker sånne skjellsord selv? Men når det er sagt, så er det slett ikke verdens undergang og vi overlever nok dette ganske bra...hehe...er nok her hormonene kommer inn, jeg ble sååååå lei meg:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå