**Leia** Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Vet det er en del av dere som er fra Haugesund/ Karmøy- området, så da benytter jeg anledningen til å spørre om det er noen som kunne tenke seg å ha Tupperware- party hjemme hos seg? Jeg har startet som konsulent nå, og trenger litt trening i å holde demonstrasjoner Du vil få en kjempefin vertinnegave som takk. I ukene 27-30 er vertinnegaven en lilla kjølebag + 4 skåler med lokk. Jeg er klar over at det er mange som er skeptiske til sånt pga mange konsulenter praktiserer kjøpepress på slike party - så jeg må bare si at jeg er av den mer forsiktige typen, og kommer absolutt ikke til å tvinge noen til å kjøpe noe:) Gjør dette mest for å komme meg ut mer på kveldene og være sosial:) Dersom du kunne tenke deg å samle sammen familie, venner eller kolleger til en hyggelig kveld, så er det bare å ta kontakt. Send meg gjerne en PM, eller en mail til [email protected] Ellers så må du gjerne ta kontakt om du ønsker å bestille noe. Hele katalogen finner du på www.tupperware.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå