dorris1 Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 mye fint tøy men ikke merkeklær.hm..cubus.polarn o pyre ,name it.Lurer på om jeg skal ta 10 eller 15 kr. for hvert plagg.mye bodyer.olabukser.dresser mye sko.hva kan jeg ta for sko?30 -40 kr?sandaler vanlige joggesko.lakksko.utedresser.Har veldig mye fint tøy som er brukt av ett barn.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Jeg har aldri hørt om noen som har solgt brukt barnetøy, det har alltid bare blitt gitt bort til noen de kjenner som skal ha barn. Går i arv. Større utstyr derimot kan vel selges. Du får bare prøve deg fram å se hva folk vi gi da kanskje?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 hihi,litt av et svar du fikk. for 10-15 kr plagget bør du få solgt noe ja.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Finnes butikker som tar inn klær og så får du betalt når de blir solgt, tror det er sånn
dorris1 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2011 Hva slags butikker er det?Som tar i mot klær og når de er solgt får jeg penger.hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå