Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Hvilken barnevogn har dere? Får dere plass til den uten for mye makk? Og er dere fornøyde med vogna? Vil ikke bytte ut bilen min..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Elsker min Suzuki Swift, kunne ikke falle meg inn å bytte den ut! Men med to barneseter blir det ikke plass til så mye annet i den gitt Jeg har bare med en trille når vi kjører den, er ikke plass til noen skikkelig barnevogn i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Har en Peugeot 206. Har ikke engang prøvd å få noen av vognene mine inni den. De vognene jeg har som kan få plass i bagasjerommet er en Titanium Breeze og en Quinny Zapp. Men det er jo bare reise-/shoppingtriller Har også en Simo Duo, Emmaljunga Scooter og P&T Vibe, men de har jeg ikke tenkt å forsøke å få inni en gang. Scooteren kunne forøvrig kanskje gått inni uten å ta av hjulene. Har heldigvis også en stasjonsvogn som jeg disponerer, da får hvilken som helst av vognene plass uten at jeg trenger å ta av noe som helst. Så får mannen min kjøre rundt i min konebil :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Har en liten golf og kommer til å behlde den. Helt ok for EasyWalkeren. Vi har kjøpt takgrind for de lenge turene med masse bagasje. We like it small and simple
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå