Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Jeg blir lett avhengig og blir skuffet gang på gang...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Det handler sikkert om å finne troen på seg selv og leve et eget liv utenom også...hilsen avhengig,men ikke skuffet.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Jeg har angst og flere diagnoser, får derfor ikke helt troen på selv...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 ok.da trenger du sikkert råd av en som har litt mer peiling enn meg;)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Hvordan blir man avhengig av folk? Er det en spesiell om gangen, eller hvem som helst? Du må lære å trives i eget selskap.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #6 Skrevet 15. juli 2011 Hmmm... forsøk å finne en interesse du liker som du kan gjøre for deg selv, og som du ikke trenger "bekreftelser" eller deltagelse fra andre på. (Eks. tegne, male, lese, yoga, hagearbeid, mm, mm.... noe DU liker). Finn troen og mestringer på dette - et skritt videre, tror jeg! Meditasjonsarbeid pleier å hjelpe/øke kontakten med seg selv også men kan kreve litt kursing/lesing/veiledning. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå