Gå til innhold

Alle de fake tv-reklamene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle de fake tv-reklamene som går på TV3. TVshop osv.

Hvorfor er det lov å sende slike?

Det er jo bare juks og fanteri!

40 cm forsvant fra magen på 4 uker? Ja, jøss.

50 kg på 3 mnd?

Syltynt kvinnfolk gikk fra str 46 til 38?

Når man SER på bildene at vedkommende er max 40, så juger de og sier at dama er str 50? Hva er vitsen liksom?

Synes synd på de som faktisk faller for det.

Det som irriterer meg MEST er zumba-reklamen.

Alt som er, er en gjeng med topptrente folk (ikke Zumba'ens fortjeneste...) som danser, smiler falskt og har det "gøy". Også har de leid inn et par fyldige personer til for å lyve.

Gi meg tålmodighet og styrke, men fort...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plager det deg altså? Da har du lite å tenke på gitt.

Dessuten. Mange av disse apparatene virker. Greit nok, du går ikke ned 20 kilo på 2 mnd av å bruke ab circle pro. Men, du mister nok noen cm og du får sterke magemuskler uten å bellaste ryggen din. Den er helt genial faktisk.

Og Zumba. Har du forsøkt? Det er kjempeeffektivt, gøy og slitsomt. Om du er flink så er det en super kaloribrenner.

Jeg syntes synd på de som ikke tør prøve noe nytt jeg da.

Skrevet

Åå, men jeg prøver mye nytt jeg, skjønner du. Men bruker ikke tusenlapper på ting som lover gull og edelstener utav kull :o)

Skrevet

Det gjelder å kunne skille klinten fra hveten. Og de som har peiling på trening skjønner hva som er bra og hva som ikke er bra.

Ab Circle pro ER bra, Zumba ER bra. Sånn er det bare. Men, man må selvsagt bruke det også, om man er lat og ikke gidder så blir detikke noe resultat.

Men, det er jo sånn i all reklame. Alt overdrives jo uansett hva det gjelder.

Skrevet

Greit nok vel, så lenge man leser det med liten skrift der det står at man også må ha lavt kaloriinntak og annen fysisk aktivitet for å bli tynn.Da holder jo reklamen det den lkover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...