Gå til innhold

Termin rundt 13-15. mars


Spentognervøs

Anbefalte innlegg

En uvirkelig opplevelse for samboer og ikke minst meg selv! Jeg er kjempeglad, han er livredd.

 

Er 5+3 på vei, estimert termin er 13-15 mars. To forskjellige terminkalkulatorer gav to forskjellige svar. Skal til legen den 27, får vel vite mer da.

 

Har litt sånn "mensenmage", litt smerter og øm i ryggen. Det er vel normalt så vidt jeg forstår..? Ellers er jeg ekstremt tørst, drikker vann hele dagen, men merker tørsten best om natta. Da er det opp for å gå på do for n'te gang, og for å fylle på vannflaska :)

Ellers har jeg veldig vondt i hodet om kveldene. Prøver å la være å ta paracet og det går egentlig greit.

 

Har vært svært kvalm i dagmorges. Klarte bare å spise en yoghurt og noen tørre kjeks Har ingen matlyst så jeg vet ikke helt hva jeg bør spise.

Noen som har råd om det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Hei :) Har regnet termin til 14 mars, enda legen og jordmor kommer til å sette termin til 8 mars. De regner ut fra en syklus på 28 dager, mens syklusen min er på 37 dager :)

Har veldig til kvalme, reagerer på de fleste lukter, men klarer heldigvis å spise :) Må bare klare å unngå å lukte for mye av maten ;) Ellers er jeg ubeskriverlig trøtt hele tiden! Og det passer jo dårlig med en aktiv guttunge.. Men, det vil jo gå i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Jeg har regnet termin til 13. mars og kjenner også mye til hodepine om kveldene, og er veldig trøtt jevnt over. Merker godt at jeg nå kjenner meg kvalm hver gang jeg begynner å bli sulten, og at det da ikke frister noe særlig med mat. Derfor prøver jeg å ha mye frukt og youghurt tilgjengelig, slik at jeg kan spise litt, men ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurer på hvordan du har regnet termin?

 

jeg har termin 13 mars, og er 6+4. (i dag tirsdag 19/7)

 

mensen første dag siste gang 3 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Dette kommer jo litt ann på syklusen også da :) Om du har 28 dager, mer eller mindre.

 

Jeg hadde første dag sist mens 28 mai, og ut i fra normal syklus, ville min termin vært 8 mars, men jeg har en syklus på 37 dager, og da blir termin 14 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet terminkalkulator og skrev inn både første dag i siste mens(05.06) og datoen jeg ble gravid (mest sannsynnlig 19.06) og at jeg har 28 dagers syklus, og vips så kom 13. mars opp på skjermen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har også termin rundt 15.mars! :-) Er gravid for andre gang, første mann er snart 13 mnd :-) Ble gravid i 3 pp. Er sinnsykt trøtt, så pleier å sove når ungen tar formiddagslur. Ska begynne å jobbe igjen om ca 2 uker, ser ikke fram til det, men ska jo snart ut i ny permisjon ;-) Spent å se ka sjefen og de andre sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...