Gå til innhold

hva hadde dere gjort om samboeren kom å sa han... :(

Anbefalte innlegg

Har snakket med foreldrene hans, de vet heller ikke hvor og hvorfor han reiste.. Har pratet med han men ikke fått noe ut av samtalene..Alle venner og slekt rister på hodet og skjønner ikke bæret..

Men tror han at det blir bedre slik så får han prøve, jeg sender ihvertfall meldinger og viser at jeg bryr meg... men får ikke igjen noe svar der.. Får bare meldinger der han spørr om alt er bra hjemme, gjerne 1 gang i uken..

Han har også sagt at han ikke ønsker å bli søkt etter...

hi

Fortsetter under...

Hadde ikke funnet meg i sånt tøys, hadde gitt han ei uke til å tenke på, deretter kastet han på dør.

Mulig han har funnet seg en annen og skal flytte til henne for ¨å se om det fungerer for de å bo sammen, mens han har deg i bakhånd i tilfelle det ikke fungerer.

Det hendte med meg for noen år tilbake. Vi hadde også ufrivillig abortert..

Mannen tok turen til utlandet, og kom ikke tilbake. Viste seg at han hadde hatt ei dame på si i rundt ett år, hun var fra det landet han flyttet til.

Forferdelig situasjon, men glad jeg er kvitt han, man trenger ikke sånne personer i livet sitt..

hmmm...

Dette hørtes da overhodet ikke normalt ut?!

Iallefall hvis dere i utgangspunktet hadde det bra sammen??

Noen lengre opp her foreslo fengsel... tja, kanskje det?! At han ikke tørr å si det til deg og foreldrene sine, men skal "reise bort en stund"?!

Vi som er her inn ekjenner jo hverken deg eller han og aner jo ikke hvordan deres situasjon er, så har kan man jo lure til man blir blå!

Lykke til uansett!

Hvis ingen har hørt noe fra han og han har vært borte lenge er det kanskje på tide å etterlyse han? For alt dere vet har han tatt livet av seg..Ikke meningen å skremme deg,da,men. Ved å etterlyse han kan man hvertfall se om det er bevegelser på kontoen han o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...