Gå til innhold

hva hadde dere gjort om samboeren kom å sa han... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle reise bort og være borte i flere måneder??

:( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste jeg fikk av han var at han kanskje kom til å være borte lengre... Han var ikke sikker på om han kom tilbake....

Hard natt.. åh..:(

Skrevet

Har du barn med denne mannen som ikke viste om han kom tilbake igjen?

Skrevet

At slike avgjørelser tar han ikke uten at vi sammen har snakket om det og blitt enige... og at han trenger ikke komme hjem igjen heller om han bare har dratt uten videre og sier slikt... Samme om det så bare hadde vært kjæreste....

Så han kunne pelld seg hjem igjen eller så hadde han ikke hatt noe samboer når han kom hjem igjen...

Men nå er dette den reaksjonen jeg fikk av og lese det.... du sa ikke så mye mer.. er det i forbindelse med jobb. skulle likevel vært drøftet og blit enige... men kommer jo litt ann på hva det gjelder og hvorfor.

Skrevet

Jeg var gravid, men det endte i ufrivilling abort... Han har sluttet i jobben og vet ikke hvor han skal...

Skrevet

Man reiser da ikke bare avgårde sånn uten mål og mening. Jeg hadde sagt at om han føler det nødvendig å være fler mnd borte fra meg så trengte han ikke komme tilbake. Ikke holdbart å leve i en sånn situasjon.

Skrevet

Hmm, merkelig ...

Hvorfor reise bort??

Er han depressiv??

Skrevet

Jeg hadde sagt "ha det bra drit å dra".

Nei seriøst, han høres jo en smule tåpelig ut...ikke særlig engasjert i forholdet deres i så fall....men spurte du hva han skulle osv? Eller sa du ingenting? Og hvor engasjert er du ham? Hvordan har dere kommunisert tidligere? Du skriver ikke så mye om forholdet deres så det er jo vanskelig å vite hvorfor han plutselig skal dra da....

Skrevet

Han må jo bare huske å betale husleien mens han er vekk hvis han vil flytte hjem igjen etter turen sin.

Men merkelig oppførsel. Gjør han det slutt med deg på en av de allermest tafatte måtene i historien?

Skrevet

Han høres jo ikke helt stabil ut.

Da hadde jeg sagt at han ikke trenger komme tilbake. Det går ikke an å basere et familieliv på sånne omstendigheter.

Skrevet

Slutt gjorde han ikke, men skjønner ikke hvorfor han vil reise.. Han har ikke sagt grunnen, tror ikke han vet det selv...

Vi har kommunisert veldig bra, helt til igår, da jeg fikk sjokket...

hi..

Skrevet

Jeg hadde aldri bodd med noen som kunne funnet på noe sånt. Jeg kjenner min samboer ut og inn, og ville heller ikke fyttet sammen med ham før jeg var sikker på ham.

Kommuniserer dere ikke i det hele tatt? Vil han ut av forholdet? Snakk sammen!!!

Skrevet

Min samboer gikk igjennom en krise ihht. jobb for et par år siden. Da begynte han å skulle reise bort, jobbe på Svalbard o.l. Han søkte til og med jobber. Han gjorde det slutt med meg og min verden raste sammen. Men jeg snakket med han om det, jeg sa til han at det er normalt å ha opp og nedturer i et forhold, at når man sliter med noe bør man også snakke om det ellers går det så her langt. Han ble borte i 5 dager tror jeg før han kom tilbake, da hadde han bodd hos foreldrene sine, og iløpet av de dagene fant han ut at det var meg han ville ha, hva i svarte var det han gjorde osv.

Menn kan ofte slite veldig de uten å si noe til oss, de skal liksom alltid skåne oss!! Jeg har gitt min sambo beskjed om at jeg er sterk, jeg skal ikke skånes, jeg er hans partner og at han skal bruke meg når noe er vanskelig, man skal ikke bære alt alene. Menn trenger styrke utenifra de også innimellom.

Snakk med han om hva som foregår i livet hans så lar du han gå. På den tiden han er borte kan alt skje, han kan angre, han kan kjenne det er rett, du kan finne ut at du ikke vil mer ...poenget er at han trenger endring nå.

Skrevet

Han reiste inatt.. Jeg får ikke tak i han, og vil heller ikke mase, uansett jeg har lyst..

Jeg har sagt at det ikke bare blir så mye bedre å bare reise, at ting faller på plass etterhvert, man må ha slike dager også, det hjelper ikke å stikke fra problemer, om det er det han har..

Kan jo ikke holde han igjen heller, vil ikke at han skal reise, har prøvd alt før å han til å fortelle meg hva som er..

Sa også at dette var noe han måtte velge selv.. han bestemte det, jeg har ingenting jeg skulle sagt, sånn innerst inne....

Jeg var nå her, og venta på han om det var noen trøst....

Skrevet

Jeg hadde spurt om han i fullt alvor trodde at jeg kom til å vente på han!

Skrevet

Jeg hadde spurt om hvorfor og om han trodde ting ble bedre. Hvis han fortsatt dro ville jeg byttet lås og skiftet tlf nr. Gåt man ut døra er det for alltid.

Så ville jeg ringt ei venninne og bedt henne ta med ei flaske tequila.

Våknet fyllesyk i leiligheten, spist masse is, grått en masse.

Sett en del tv serier, slappet av. Så ville jeg "reist meg" igjen. Gått ut døren og fortsatt livet som normalt.

Livet er for kort til å kaste det bort, og hvertfall med en mann som bare stikker når ting er tøft.

Skrevet

Hadde bedt ham varsle før han kom hjem igjen slik at jeg fikk tid til å hive ut elskeren min.

Skrevet

Vil jo være med han, ikke kaste meg i armene på en annen...

Veit ikke hva jeg burde gjøre nå som han har reist.. Har igjen flere uker med ferie, og aner ikke hva jeg skal gjøre før å roe ned frustrasjonen og sinnet..

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)
Skrevet

Hadde dette vært min mann så hadde han kommet hjem og funnet en lapp på døra med teksten "DU HAR FLYTTA"....

Skrevet

Var den ment til meg, 11:39?

Skrevet

Tenkte bare jeg måtte spørre, siden det lå som kommentar på svaret mitt ;)

Skrevet

Trenger da ikke være utro fordi om mannen stikker av så fort det blir vanskelig!!!

Skrevet

Jeg har ikke vært utro.. hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...