Gå til innhold

hva hadde dere gjort om samboeren kom å sa han... :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en utrolig barnslig type! Dramaqueen, bare en mannlig en... Om han trenger tid for seg selv, så er jo ikke det noe i veien med. Dvs om en sier hva det er som plager en, hvor en skal og når en kommer tilbake. Å are gå sin vei midt på natten er skikkelig fjortiss! Om dette er hans måte å takle kriser på, så er det best å avslutte det jo før jo heller.

Og hva er greia med å ikke ta telefonen? Nei, drit i ham og kom deg videre! Det er sommer og sol. Få tak i noen venninner og finn på noe gøy. Spør dem hva de syns...

Hvorfor er jeg ett nek?

greit at han kunne reise bort bare han sa hva som var, når han kommer igjen.. men ikke når han sier at han ikke sikker på hvor han skal og i det heletatt ikke vet om han kommer hjem :(

Har vært hos noen venninner nå, det hjalp litt, men ikke nå som jeg sitter alene hjemme....

Umulig å få tak i han nå også...

hi

Nå som han har reist hadde jeg sendt han ei mld (siden han ikke tar tlf) om at tingene hans er levert foreldre/en kompis eller hva som måtte passe. Hadde ikke vært intr i å beholde en slik mann. Om du sitter og venter på han, gjerne i månedsvis, så må jeg bare gratulere deg med at du da har lært han at han faktisk kan gjøre hva han vil med deg, du venter jo uansett...

Annonse

Du hi, du syns vel helt ærlig ikke at dette er akseptabel oppførselen av kjæresten din?

Hva hvis det er ei anna han skal besøke? Skal han da få lov til å leve ut en fantasi med henne og så bare komme ruslende hjem når han er lei henne??

Jeg tror jeg ville kontaktet foreldrene hans, fått dem til å ta en alvorsprat med han, og levert sakene hans til dem eller en kompis av han, slik en annen her foreslår. Ikke la han behandle deg som en dritt. Lider han av depresjon eller noe annet alvorlig så får dette være foreldrenes problem fram til han klarer å involvere deg..

SÅ han skal altså bare reise bort, helt uten spesiell grunn, på ubestemt tid, og vil ikke fortelle deg hvor eller hvorfor?

Jøss... Her ligger mer bak. Tror jeg ville gitt et ultimatum altså. Meg eller rømningsforsøket!

Nei nettop... Han har planer om å 1) Være boms med et sikkerhetsnett ventende hjemme hvis alt annet går til helvete eller 2) Treffe ei annen og se hva som skjer. Er det vellykket kommer han ikke hjem.

Finnes ikke andre forklaringer, og ingen av de forklaringene er gode nok til at du sitter der og godtar det!

Annonse

Gi ham noen dager nå, det kan hende han bare trenger å være litt dramaqueen og få rase i fra seg. Om dere har opplevd en abort er det jo strengt tatt ikke så rart om han er litt ute av seg. Selv om det burde ha vært håndtert på en annen måte, dere er faktisk to om sorgen.

Men om du synes han er depressiv og virker ute av stand til å tenke rasjonelt, synes jeg du burde ta kontakt med foreldrene hans og kanskje politiet.

Det ordner seg nok skal du se!

Det kan godt hende det er aborten.. etter jeg tok testen og det visste at jeg hadde blitt gravid, gråt han.. og gråt etter vi skjønte at det ikke kunne bli noe...

Jeg har vondt i magen, og sitter omtrent klint opp til pcen for å se om han logger på, enten på facebook eller andre steder... må sjekke innboksen og mobilen flere ganger i timen...

Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Skal til foreldrene hans senere idag..

hi

• 5 uker senere...

Det høres ut som han er dypt ulykkelig og kjenner seg null verdt. Kan godt hende at han, i sin rare verden, vil spare deg for å være sammen med en null som han føler seg som.

Kan også hende at han vil bevise for seg selv at ingen bryr seg om han lever eller er død, deg inklusive, og at det derfor er like bra han forsvinner for godt.

Det finnes også en mulighet, som flere antyder, at han har en annen som han vil teste ut, men ønsker å beholde sikkerhetsnettet sitt.

Har du snakket med foreldrene hans? Venner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...