nicki82 Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Ehh..ikke helt "rett etter", mer som i - helt fra lillingen var 6 måneder (nå er han da et år). Hva tror de at det hjelper?? At hvis ikke folk minner en på det, at en glemmer det selv?? Har bare lyst til å si noe som kan gi dem avsmak fra å nevne det igjen! Regner med det er flere som kjenner igjen frustrasjon over hvor mye folk legger seg oppi ting
Verbena Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Folk legger seg borti alt mulig rart noe. Forstår frustrasjonen din utrolig godt, for man vil jo bestemme selv når man vil ha nr 1,2, 3, 4, 5 =P Vi har noe av samme problemmet. Samboeren min er ikke faren til mine to gutter, men vi har vært sammen i 3år nå (samboere i 2år) og han er den som er pappa i hverdagene for mine to. Siste året spesielt har det vært et ubeskrivelig mas om når vi skal en felles, vi har jo vært sammen så lenge og ting går jo så bra! Man skulle nesten tro at de tror vi glemmer det om de ikke sier noe. Den beste spørsmålsstopperen så langt er at vi har sagt at vi skal vente til en singel og barnløs kompis har begynt å etablere seg.
mammatetogansketette:)) Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Jepp, skjønner frustrasjonen.... men selvsagt skal man ikke høre på disse, og det er lov å svare litt spisst innimellom, hehe... Si at "jo, vi har prøvd i over et halvt år nå, men jeg blir bare ikke gravid!" hihi, neida, jo -fikk høre det vi også; "nå har dere jo en liten, hadde jo vært kjekt med en lekekamerat til han da, og dere e jo så oppi åra sjøl at det er bare å fyre igang med en gang..... " Fikk nesten inntrykk av at noen tok det for gitt at han skullle- MÅTTE få et søsken- og at det jo måtte skje SNART- før vi foreldre ble for gamle... usj... Men heldigvis prellet det av meg forholdsvis greit da, for planen var å prøve kjapt igjen- og planen lyktes. Men forstår veldig godt at man blir frustrert over sånt- er jo overhodet ikke noe noen har noe med- i tillegg er det jo mange som sliter med å bli gravide- i alle grader, og da kan det jo bli direkte sårt å få slike innblandinger i familieplanleggingen...
Gjest sug lut Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Si du har sterilisert deg. Det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå