Gå til innhold

Jeg, min samboer og sex... Uff.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på sex, hver eneste dag streifer tanken meg.. Men her i huset er det nok kun meg som tenker tankene så ofte.

Jeg tar sjelden intiativ, fordi jeg ikke orker bli avfeid. Jeg får fort forhåpninger, men ender som regel opp skuffa fordi han er trøtt eller sliten.

Er dette normalt? Jeg skulle ønske han var kjempe ivrig etter å ha sex med meg, at han ville ha sex ofte å mye og lenge..

Vi har da sex minst en gang i uka, men når vi teller minutter (max 10 minutter) så er dette ikke mye.. Det ender alltid opp med at jeg gir han en blowjob (såpass lenge at jeg omtrent ikke rekker sette meg oppå en gang før det går for han)... Gaawd! Er dette typisk mannfolk, eller betyr det at han ikke har lyst på meg?

Han kysser på meg masse, er kosete og kjærlig.. Men akuratt når det gjelder den sexbiten skulle jeg ønske han viste MYE mer- og brydde seg mye mer.. Men hvor mye kan en forlange. Jeg sitter igjen med en ekkel følelse om at han ikke virkelig elsker meg nok, eller forguder meg nok til å ville ha virkelig lyst på meg!

Vi har vært samboere i 1 år.. Å det har vært sånn omtrent hele tiden.. I perioder har vi da sex 3 ganger i uken.. Men det er vel max.. Vi har også ett barn på 4 år, men det er ingen hindring for å ha sex, og barnet er så snill å rolig at vi ikke sliter oss ut helller..

Kanskje dette innlegget virker useriøst, men vær så snill ta meg seriøst.

Hilsen fortvilet samboer !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke rart at han ikke orker mer etter at du har gitt ham en BJ (første gang jeg bruker det ordet). Hvorfor må du gi ham det hvis du ikke vil?

Skrevet

Mannen min var også sånn i årevis. Blant annet dette førte til at jeg etter hvert mistet alle følelser for han. Da jeg fortalte han dette fikk han et sjokk og ble han plutselig som nyforelsket i meg igjen og vil nå helst ha sex 3-4 ganger hver dag. Dessverre er det nå for seint for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...