Gå til innhold

Fosteret mitt er så veldig rolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det sånn? Kommer et få spark i løpet av dagen, men er ikke mange. Har sjekket hos legen og hjertelyden er bra og jeg vokser som jeg skal.

Er egentlig med i "Tell med meg" prosjektet, men det har jeg gitt opp rett og slett. Liker ikke at hun er så rolig jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må på føden og sjekke med ultralyd. Ikke bare hjerte lyd og sf mål.

Skrevet

Hvis morkaken ligger på fremsiden, så vil du ikke kjenne så mye spark..

Jeg har opplevd at gutten min har vært rolig innimellom... da har jeg drukket litt cola.. ikke bra, men da vokner han iallefall:) Og bekymringene mine forsvinner:)

Skrevet

Hvor langt er du på vei HI? Uansett så er det veldig lurt å følge opp det tell med meg skjemaet. Jeg syns det var pes til tider, men hadde da litt dokumentasjon for meg selv på at det hadde vært bra med liv. Hadde også veldig rolig foster. Les litt i de papirene og hvis du er bekymret så ringer du føden og hører med dem. Jeg gjorde det to ganger og det var ikke noe problem å få komme ned å ligge med sånn belte (husker ikke hva det heter jeg) Dette var på SØF.

Skrevet

Jeg er i min 26 uke så derfor jeg blir bekymra. Skal ringe føden idag og si at jeg vil ha full undersøkelse av fosteret mitt. Leste i papirene igår og ifølge dem skal jeg ringe føden så da gjør jeg det idag

Skrevet

Jeg har kjent masse spark tidligere, veldig kraftige spark også så det er også en av grunnene til at jeg blir veldig veldig bekymra.

HI (HI på tråden kl. 0800 også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...